piątek, 21 czerwca 2013

Od nowa?

Hej!
Dawno mnie tu nie było. Widząc choćby jeden komentarz dotyczący tego, że nie piszę od razu robi mi się przykro i miło jednocześnie. Bo cieszę się, że ktoś chciałby poczytać mojego bloga, ale jak widać blog jakby jest trochę zawieszony...Może kiedyś najdzie mnie wena i ochota i znowu zacznę pisać! :) Jedno jest pewne - nigdy nie usunę bloga! A może ten post rozpocznie wszystko od nowa?

Jutro jadę do Brukseli więc będę miała zdjęcia i świeże informacje. :)  Cieszę się na ten wyjazd ale najbardziej z tego, że spotkam się z kuzynkami, ciocią i w ogóle. Nie widziałam ich 10 lat!

Dzisiaj dostałam wyniki egzaminów i jestem zadowolona! Dostanę się do klasy, do której chcę więc mam pozytywny dzień :)) No i okazało się, że mam pasek ^^ Wybrałam sobie fajną książkę - kompendium licealisty Biologia i Geografia.

8 czerwca miałam w Krakowie etap ogólnopolski konkursu literackiego, niestety nie zdobyłam laureata, no ale finalistką jestem i mam 7 pkt. do liceum :3 W związku z tym, że nigdy nie byłam w Krakowie, a Pani, z którą tam pojechałam ma tam córkę to nocowałyśmy w piątek u niej i zwiedziłam najważniejsze miejsca :) Było cudownie, bardzo miło wspominam tę krótką wycieczkę. Dostałam taką ogromną książkę, która jest tak ciężka, że musiałyśmy z Panią na zmianę ją nosić po mieście :)).

Mam nadzieję, że zacznę znowu tu pisać. Może zmiana otoczenia, wejście w świat liceum mi w tym pomoże?

xoxo

4 komentarze:

  1. nie martw sie czytelnicy przyjda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem, bo ja się nie martwię o czytelników. :) Cieszę się gdy są ale ten blog powstał przede wszystkim dla mnie :)

      Usuń
  2. Pisz więcej :( Może wrzuć jakieś fotki z brukseli?

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przyjemny blog ! Szkoda, że już na nim nie piszesz: :/

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)