poniedziałek, 11 marca 2013

Dental braces off!

Hej!
Przepraszam, że nie pisałam taaak długo. Sama nie wiem czym to jest spowodowane.
Irytuje mnie ta zima..Już było tak cieplutko, czuć było wiosnę, wszyscy chcieli się już przestawić na wiosenne ciuchy i w ogóle a tu śnieg. Jak ja nienawidzę śniegu to głowa mała. Od dzisiaj mam rekolekcje :) Dlatego mam trochę luzu. Ogólnie w ostatnim czasie bardzo opuściłam się w nauce i ogólnie moja motywacja do nauki czy czegokolwiek z blogiem włącznie spadła do minimum.
Dzisiaj dobry humor mnie nie opuszcza. No może w tej chwili trochę mi przykro bo Little Mix jednak nie będą miały koncertu w Polsce a na, który bym się chętnie wybrała.  No ale poza tym dzień jest cudowny. Wreszcie po 2 latach i 4 dniach mogę podziwiać swoje proste zęby ^^ Czuję się na razie nieswojo :D Ale przyzwyczaję się do tego. Gdy dowiedziałam się, że mam mieć już zdejmowany aparat nie chciałam tego. :D Polubiłam go w przeciwieństwie do wielu innych osób, które też mają. Czułam się jakoś tak fajnie. :) Ale gdy tylko zobaczyłam się bez niego zmieniłam zdanie! Bez aparatu wyglądam znacznie lepiej.

Wczoraj ktoś polecił mi tę piosenkę i teraz nie mogę przestać jej słuchać ^^ Uwielbiam ją. Pod wpływem właśnie jej zaczęłam pisać posta! Natchnienie zaczerpnęłam z niej.


Mam nadzieję, że zacznę normalnie pisać. Szczerze przyznaję się, że prawie codziennie wchodziłam na bloga i już miałam pisać..i traciłam motywację, ochotę i nie wiedziałam o czym napisać.
Za jakiś czas pokaże wam się bez aparatu. :)

Papa!
   xoxo

2 komentarze:

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)