sobota, 19 stycznia 2013

Ho Hey

Hej.
Tak od tygodnia zbieram się do napisania posta i w końcu się udało! W poprzedni weekend byłam u Martyny na noc. Było bardzo pozytywnie! W sobotni wieczór wyszłyśmy do jej znajomych, trochę posiedziałyśmy u takiej Ani i wróciłyśmy. No i potem zaczęło nam odwalać. :D Poszłyśmy spać jak to zawsze bywa o 5. :)  Wszystko byłoby fajnie gdybyśmy nie zaspały. W niedziele była Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. No a jako wolontariuszki z PCK-u brałyśmy udział w zbiórce pieniędzy. Dlatego też stanęłyśmy trochę pod jednym kościołem, trochę pod drugim, a później pochodziłyśmy po mieście. Tamten weekend zaliczam do jak najbardziej udanych! Po zbiórce Martyna z Anią przyszły do mnie i obejrzałyśmy mój ukochany film, którym jest Tres metros sobre el cielo.

Ogólnie ten tydzień był dla mnie pracowity, ponieważ kończył się semestr. Zdarzyło się też kilka pozytywnych i negatywnych rzeczy. Wczoraj po lekcjach byłam z Martyną, Alą i Filipem coś zjeść, a potem miałam wrócić do domu i iść na PCK ale w końcu okazało się, że nie ma spotkania. W ogóle było z tym małe zamieszanie, bo w poprzedni weekend w siedzibie PCK była 'powódź'. Na piętrze pękła jakaś rura czy coś i zalało wszystko, dlatego spotkanie stało pod znakiem zapytania. W czwartek gdy Martyna i ja spotkałyśmy się z Karoliną powiedziała nam, że nie ma, a później na facebook'u napisane było, że jest..

Byłabym zapomniał! 9 lutego idę na osiemnastkę. Bardzo się cieszę, bo to będzie moja pierwsza nie rodzinna 18-stka. Jaramy się z Martyną, bo ona też idzie tym zaproszeniem, bo właściwie nie znamy K. tak dobrze. :)

Dzisiaj rano byłam z Martyną, Konradem i Kasią na zabezpieczeniu toru łyżwiarskiego. Na szczęście nic się nie działo. Na wieczór poszłam z mamą na występ mojej siostry. Bardzo spodobało mi się to przedstawienie! Były też trzy inne premiery, z których jeszcze tylko jedna, przedostatnia mi się bardzo spodobała. Może ktoś z Was był? :)
Ja dzisiaj. 

Dzisiaj mam fazę na tę piosenkę. ^^

Dobranoc!
      xoxo ♥

13 komentarzy:

  1. Jakie przedstawienie siostry? Karolina gra w "Trzcinie"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, gra w 'Trzcinie' ale to nie było ich przedstawienie tylko z MDKu :)

      Usuń
  2. NO fotka fajna :) A co do 9 lutego, to chyba jakieś fajne wyróżnienie i musiałaś sobie jakoś jednak zasłużyć? :D K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio na nocce byłam w sierpniu :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczuszkę od Wrigley zdobyłam przez współpracę z Nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcie.

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się twój blog.
    Jeśli jeszcze nie wzięłaś/wziąłeś udziału w rozdaniu, które odbywa się na moim blogu to zapraszam do udziału http://podarta.blogspot.com/2013/01/styczniowa-loteria.html

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)