niedziela, 30 grudnia 2012

Wings

Hej.
Powiem tyle, że te święta były jeszcze gorsze niż myślałam. Najgorsze w życiu.  Dzisiejszy dzień znowu spędziła na właściwie nicnierobieniu co mnie strasznie denerwuje. Teraz siedzę na twitterze i próbuję się tam lepiej zaaklimatyzować :D

Właściwie nie ma co pisać. Nudno u mnie, nawet nie mam humoru na szukanie czegoś z creative ;c Nie wiem co się ze mną dzieje. Przy życiu teraz mnie chyba tylko utrzymuje piosenka Little Mix - Wings ^^ Szczerze to mimo, że Perri jest już długo z Zayn'em to nigdy nie słuchałam LM jeszcze :P Trochę przeraził mnie jej gruby głos ale się przyzwyczajam :)


Ta piosenka jest tak energiczna mmr ^^

Bye.!
   xoxo 

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą piosenkę,
    chyba wszyscy przez te wolne dni nic nie robią:*
    +zapraszam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu były najgorsze? :o M.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nutka :D Moje święta też nie należą do tych najlepszych ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez miałam tak w święta..
    ale czasem kilka dni nic-nie-robienia pozwala nagromadzic energie na dalszy okres, kiedy aż chciałoby sie przez chwile poleniuchować :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jestem pewna.. ale chyba w środy

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)