sobota, 1 grudnia 2012

Tengo Ganas De Ti

Hej.
Cały tydzień jestem chora, aż mnie to denerwuje, bo jeszcze mi kaszel nie przeszedł. No ale niestety w poniedziałek już muszę iść do szkoły. Może też trochę przez to przeziębienie nie miałam siły nic pisać. Mimo, że miałam dużo czasu to w ogólnie nie mogłam się za nic zabrać. Spałam do południa a potem się kręciłam z jednego pokoju do drugiego albo leżałam w łóżku. Nie lubię chorować. Tak ze dwa dni to okej ale więcej to ja dziękuję. Potem uzupełniać te wszystkie lekcje, zaliczać sprawdziany. Właściwie dobrze się złożyło, bo była tylko kartkówka z angielskiego i sprawdzian z historii, więc nie mam dużo do nadrobienia. Do tego przyczyniły się nasze trzy dni bez pytania itp, moja klasa zajęła pierwsze miejsce w szkolnym konkursie na model absolwenta, coś takiego. :D
Właściwie jestem zła na siebie, że nic nie robiłam cały tydzień, bo mogłam już przeczytać mnóstwo informacji na konkurs. Ogólnie w regulaminie jak czytałam to miał on być 7.12.12 ale jest 5, także mam mało czasu. Jest to konkurs z wiedzy o moim mieście czyli Tomaszowie Mazowieckim oraz z podstawowych wiadomości o województwie łódzkim i jego stolicy czyli Łodzi. :P Chciałabym jak najlepiej się przygotować do niego bo nagroda jest mega kusząca. :D No ale mam cztery dni...
Potrzebuję większej motywacji. ^^

Jakiś czas temu oglądałam drugą część filmu Tres metros sobre el cielo, czyli 'Trzy metry nad niebem'. Pisałam o nim tutaj. Także gdy tylko miałam okazję postanowiłam obejrzeć Tengo ganas de ti, czyli 'Tylko ciebie chcę'.
Jest to piękny film, jednak chyba pierwsza część mi się bardziej podobała. Ale minimalnie. :P Tengo ganas de ti, dzięki temu, że jest dużo odnośników do Tres metros sobre el cielo, jest bardzo wzruszający. Z siostrą cały film przepłakałyśmy przez to! haha :D

Wspominałam kiedyś, że Mario Casas jest cudowny.? ♥

No to ja lecę czytać o Tomaszowie..
Papa!
  xoxo ♥

4 komentarze:

  1. musze pooglądać:3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kiedys pisałem prace o Tomaszowie na jakis konkurs. Nie wiem czy mam jeszcze jakies materaialy (a jesli nawet to niewiele), ale moge ci podpowiedziec, ze jedyne miejsca w jakich mozesz sie dowiedziec o historii Tomaszowa i miec cos na pismie to skansen i muzeum. ewentualnie biblioteka. Innych zrodel nie polecam

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)