poniedziałek, 24 grudnia 2012

Święta!

Hej.
Wczoraj cały dzień przesiedziałam przy garach. No niestety są i te mniej przyjemne strony świąt xd Chociaż ja lubię gotować, to gdy mam to robić zbyt długo to mnie to zaczyna wnerwiać :D Teraz czekam tylko, aż dziadek po nas przyjedzie i zaczną się znowu przygotowywania. trochę te święta będą inne niż zwykle, mniej magiczne, mniej tradycyjne co mi się baardzo nie podoba. Nie lubię gdy od tak ktoś przerywa tradycje. :D  No trudno..Chyba tracę ducha świąt..skończę kiedyś jaka moja mama, która nie lubi świąt przez tą całą bieganinę...

No to życzę wam wszystkim pogodnych, magicznych i radosnych świąt Bożego Narodzenia. Abyście już od dziś zaczęli nowy rok, poczynając od miłych słów dla każdej spotkanej osoby. Byście nie mieli powodów do zmartwień, szczególnie w dniu dzisiejszym, by ten dzień był dla każdego z osobna wyjątkowy na swój własny sposób. Spełniajcie marzenia, bo to one dają nam siłę i nadzieję. Czerpcie radość z życia bo jest tylko jedno. WESOŁYCH ŚWIĄT!  





Uwielbiam tę piosenkę♥ 


Papa! Merry Christmas!
    xoxo 


3 komentarze:

  1. Kochanie<3 Wesołych świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu mniej magiczne?:D M.♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wszystko było nie tak ;) Były beznadziejne

      Usuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)