środa, 5 grudnia 2012

Jadę do...♥

Hej!
Witam was dzisiaj ze znakomitym humorem! Otóż dzisiaj nadszedł dzień konkursu, do którego się przygotowywała, jak wiecie. No i powiem wam, że test był bardzo trudny. Wszystkie pytania były otwarte, chyba poza jednym na prawda/fałsz. Gdy tylko zobaczyłam go zaśmiałam się i wiedziałam, że chyba nic nie napiszę. :D Jednak nie było co się bać, bo czekając na wyniki pani podeszła do nas i oznajmiła, że Ala i Martyna dostały wyróżnienie a ja... 1 miejsce! Ciągle nie mogę w to uwierzyć! Najlepsze jest to, że nagroda jak pisałam jest cudowna, albowiem wyjazd do Brukseli ♥ Opłacało się uczyć. Szczerze to moja pierwsza tak cenna nagroda. :D Dostałam też mnóstwo różnych pierdół z logo Unii Europejskiej i plecak.

Popołudniu poszłam z Martyną i Konradem do kina, gdzie czekały na nas już Marzena, Kasia i Klaudia. Bilety dostałyśmy z PCK-u, więc darmowego seansu mimo, że jestem jeszcze przeziębiona nie mogłam przegapić. :D Szczególnie, że film był świetny! Byliśmy na Nietykalnych. Jeśli ktoś nie widział go to bardzo polecam :)


 Po filmie poszliśmy całą grupką do McDonald's, bo bo gdzieżby indziej w naszym kochanym Tomaszowie :D Gdy wróciłam do domu strasznie rozbolała mnie głowa i nie miałam najmniejszej ochoty na cokolwiek.. Teraz dopiero udało mi się wziąć się w garść i napisać tutaj.

Dobranoc!
     xoxo ♥

6 komentarzy:

  1. Film był cudowny ♥. M.N

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże dziewczyno ogarnij się! Cała klasa się leje z ciebie i tego twojego bloga, który jest beznadziejny! spamujesz tym na fb, a tak naprawdę nikt tego nie czyta! jak czyta się twoje niektóre notki to szkoda gadać! żałosne! jak Cię nie ma w szkole to wszyscy cię obgadują. ogar dziewczynko. liżesz nauczycielom dupy, piszesz 'bloga' na którym są same bzdety, jesteś nieodpowiedzialna. założę się, że nie zaakceptujesz komentarza ale to nieważne. weź się w garść i przestań zachowywać się jak jakiś pieprzony ideał. taka z Ciebie paniusia? potrafisz tylko się podlizywać nauczycielom, a w klasie każdy cytuje twojego bloga i się z niego leje! albo co chwile dodajesz notki na fb. ktoś w ogóle czyta? oprócz Martyny i spontanicznie kilku innych osób? ŻAŁOSNE. nie akceptuj tylko przemyśl to wszystko! piszesz tu takie totalne bzdury, jakieś przemyślenia o życiu? dziewczynko zastanów się, co ty możesz wiedzieć o życiu? N I C. aż przykro tu wchodzić, jest NUDNO, nie ma zdjęć, jak tak bardzo chcesz pisać bloga to spoko, pisz, tylko podaj jego adres najbliższym. piszesz tu o jakichś kłótniach z klasą, w ogóle kogo to obchodzi? nikogo! chcesz zwrócić na siebie uwagę? już zwróciłaś, stałaś się pośmiewiskiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na prywatną rozmowę, chociażby na fb, skoro masz mi tyle do powiedzenia ;) Nie bądź tchórzem i się ujawnij.

      Usuń
  3. O ja Cię, ale masz fajnie:)) Gratulację :))
    A film super ;dd

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaaaa... BRUKSELA <3
    porób duuzo zdjęć :D
    fajnie masz :)

    ps. hahhahahahahha.... emm.. nie ma to jak rozładowywac swoje emocje na czyimś blogu. :) nie przejmuj sie xD

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)