środa, 19 grudnia 2012

Bookmarks

Siemka.
Ostatnio mam sporo nauki bo jeszcze nie pozaliczałam wszystkiego po chorobie. No ale pomału idzie. Ogólnie nie mogę się zebrać, żeby pójść na roraty xd mam 1 a muszę mieć 4. W życiu nie uda mi się wstać tak aby o 6:30 wyjść do kościoła :D
Święta są już tak blisko, a ja jeszcze ich nie czuję. :) Nawet nie mam jeszcze żadnej dekoracji w domu. ^^ W sumie dobrze, bo wtedy to już bym pewnie w ogólnie nie skupiła się na nauce, bo by mnie rozpraszały. Przerwę świąteczną będę miała raczej pracowitą ;c mam konkursy do napisania.. No trudno. Nie mogę się doczekać Wigilii klasowej i tej pecekowskiej. :D

Ostatnio na zajęcia artystyczne musieliśmy robić zakładki do książek i przeglądając takowe w sieci znalazłam kilka naprawdę prześlicznych. ^^








Niektóre są bardzo urocze. ^^ Która wam się najbardziej podoba? :D 
Ja osobiście uwielbiam czytać książki i gdy tylko mam wolny czas i mogę sobie na to pozwolić czyli zazwyczaj w wakacje czytam ich jak najwięcej mogę :P A wy lubicie czytać? Jakieś ulubione książki? :)

Dobranoc!
      xoxo 

3 komentarze:

  1. tak w dodatku ta jedna za produkty ! hahahahahha
    M.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładki wszystkie są cudowne! Znasz się na rzeczy :D K.

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)