niedziela, 25 listopada 2012

Weekend Integracyjny

Hej!
Jestem dzisiaj strasznie zamulona bo się nie wyspałam. W piątek od rana mieliśmy w PCKu drzwi otwarte, a później dojechała do nas grupa pecekowska z Piotrkowa Trybunalskiego i mieliśmy warsztaty z zakresu podstawowej wiedzy o HIV/AIDS oraz edukacji seksualnej. Potem wróciliśmy do siedziby PCK i do późnej nocy integrowaliśmy się. :) W sobotę zaczęliśmy od przygotowywania pozoracji, następnie mieliśmy wizytacje naszej pani kierownik, bez której to wszystko by się nie odbyło. Wszystko było poprzeplatane  chwilami wolnego czasu, który wykorzystywaliśmy do pisania liścików - funkcjonowała  'poczta czerwonokrzyska', czyli wisiały koperty z imieniem i nazwiskiem wszystkich, którzy brali udział w weekendzie i można było wrzucać innym liściki z jakimiś miłymi słowami. Bardzo podoba mi się taki pomysł. Jestem taką osobą, że musiałam wszystkim coś wysłać, nawet jeśli z kimś szczególnie nie rozmawiałam. ;P Wczoraj wieczorem poszliśmy również na ostatni pokaz szortów. Gdy wróciliśmy było rozdanie tejże właśnie poczty i oficjalne zakończenie weekendu chociaż dopiero w niedziele wszystko się skończyło. Mnie jednak dzisiaj nie było.

Atmosfera była cudowna. Cieszę się, że poznałam każdą z osób, które tam były. Również liściki bardzo mnie podbudowały i są mega miłe. ;) Szkoda, że żadna osoba się nie podpisała. ;c Można było się podpisać albo pozostać anonimowym ale ja osobiście wolałabym wiedzieć od kogo są. ^^ Mam nadzieję, że jeszcze uda mi się kiedyś spotkać ponownie z ludźmi z grupy piotrkowskiej, bo to naprawdę wspaniali ludzie. Z resztą mam o tyle dobrze, że widzimy się co tydzień na spotkaniach. Bardzo sympatyczne okazały się również dwie dziewczyny z warszawy, które prowadziły nam warsztaty. :P  Myślę, że poprzez ten weekend naprawdę się zintegrowaliśmy.

No to tak pokrótce, bo gdybym chciała wszystko opowiadać to bym was zanudziła, dlatego napisałam króciutkie streszczenie. :D

Jestem przeziębiona, gdy kaszlę mam wrażenie jakby mi miało gardło eksplodować, grrr... :(
Ciekawe czy będę musiała iść do szkoły.. -.-

Dobranoc!
     xoxo ♥

4 komentarze:

  1. BYŁO MEGA CUDOWNIE . kocham Was wszystkich♥ martyna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przydałoby się więcej takich weekendów ;3 M.N

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że jednak nie rozwinęłaś tematu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rafałku, jakbyś był to byś wszystko wiedział, a tak to możesz tylko żałować ;P

      Usuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)