sobota, 10 listopada 2012

Szorty I

Siemka!
Dzisiaj było jak na tą porę bardzo ciepło, a bynajmniej mi było ciepło. Jakoś w południe przeszłam się do miasta po karton ozdobny na zajęcia artystyczne i już od dawna upragniony szampon rozjaśniający włosy blond Go Blonder od Johna Frieda. Bardzo chciałabym, żeby moje włosy były jaśniejsze i lśniące dlatego gdy znalazłam reklamę tego szamponu w jakiejś gazecie od razu chciałam go mieć. Jak zauważę, że działa to was o tym poinformuję. ;)

Gdy już wróciłam do domu, bo nie miałam zajęć teatralnych wzięłam się za lekcje. No a przed 30 minutami wróciłam z pokazu szortów.
Zapomniałam was o nich poinformować w poprzednim poście i zaprosić na nie przede wszystkim. Ale nie ma co jeszcze będą takie dwa pokazy! :D



W tamtym roku również byłam na szortach, jeśli ktoś czyta właściwie od początku mojego bloga to może pamięta. Jest to pokaz filmów krótkometrażowych nagradzanych na całym świecie. Już dziś zapraszam na za tydzień do MDK na godzinę 19! :D Na szortach nie byłam jednak sama tylko z Karoliną, tą samą, o której był poprzedni post. ^^ I po pokazie porozmawiałyśmy chwilkę przez drogę, bo wracałyśmy razem. powiem wam, że zauważyłyśmy, że mamy ze sobą wiele wspólnego i tak naprawdę to czuję taką nić porozumienia. Bardzo cieszę się z tego powodu! ^^ Mam nadzieję, że kiedyś spotkamy się i będziemy miały okazję dłużej porozmawiać. 

No i tak przez to, że mój komputer dzisiaj się wyjątkowo muli i zacina napisanie tego posta zajęło mi godzinę! Masakra..
Lecę robić pracę na plastykę. 

Bye!
    xoxo♥

4 komentarze:

  1. Polecam Szorty! :) Moim zdaniem też są super.:) Trochę tego wspólnego się nazbierało...;D K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupiłaś ten szampon i za ile ? ;> M.N :)

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)