środa, 14 listopada 2012

Próbne

Hej!
Weszłam na komputer dosłownie na moment, bo jutro mam sprawdzian z fizyki i próbny egzamin z przedmiotów przyrodniczych oraz matematyki. ;o Polegnę. Dzisiaj był próbny z polskiego oraz historii i wosu, nie było źle gdyby nie beznadziejny jak dla mnie temat rozprawki. Coś tam napisałam ale jak to czytałam to aż niedobrze mi się robiło bo tak okropnej swojej pracy dawno nie czytałam. xd
Denerwuje mnie też to, że mamy ten sprawdzian z fizyki, bo chciałam go mieć w zeszłym tygodniu ale pani przełożyła. -.-
Czuję, że niedługo się rozłożę, bo strasznie męczy mnie przeziębienie ale nie chcę opuścić próbnych. najgorsze jest to, że przez ból głowy, gardła i katar w ogóle nie mogę myśleć.. Trudno się mówi, dobrze, że to tylko próbne! Mam nadzieję, że wyzdrowieję do choćby przyszłego piątku!

W czwartek postaram się dodać coś sensownego, bo już będę po egzaminach i będę mieć wiecej wolnego czasu. :)
Wszystkim, którzy jutro piszą egzamin z przedmiotów ścisłych życzę powodzenia, bo to chyba najgorszy z egzaminów. :D
Dobranoc!
     xoxo♥

4 komentarze:

  1. Ta rozprawka byla straszna -.- :c
    O dzisiejszym wole nie mówić :/
    A o jutrzejszym myśleć :d

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dopiero za rok piszę próbne :D

    Zapraszam do mnie, do wygrania bon do sklepu : H&M, New Yorker, C&A lub Cropp. :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. rozprawka - najgorsza ! :o M

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie egzaminy czekają za rok :D

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)