piątek, 5 października 2012

The secret circle

Siemka.!

Wczoraj zaliczyłam pierwszy wpis do indeksu. Przygotowania do bierzmowania rozpoczynają się. W niedziele pierwsze spotkanie w kościele.

Dzisiaj dostałam 4+ z niezapowiedzianej kartkówki z geo. A mogło być 5 ^^ Ogólnie dzień spędziłam w porządku. Może poza tym 45 minutowym odcinkiem zwanym wf -.- Nie ma to jak wyżywać się na uczniach albo robić na fakultetach ćwiczenia. Troszkę zdenerwowałyśmy się po tej lekcji no ale..
Siedzieliśmy do 15 w szkole bo mieliśmy dwie godziny dodatkowego obowiązkowego kółka z angielskiego :D Ale przynajmniej było okej bo oglądaliśmy film :P Połowy nie zrozumiałam bo oczywiście chłopcy musieli rozmawiać.

A właśnie przed chwilą skończyła oglądać drugi odcinek serialu The secret circle.
Mimo, że jestem dopiero po dwóch odcinkach już bardzo spodobał mi się on. Opowiada o nastolatce o imieniu Cassie, której matka ginie w pożarze. Osamotniona Cassie przeprowadza się do babci. W nowym miasteczku czeka na nią sekret, którego wkrótce się dowie. Bowiem jest częścią Kręgu 6 osób, które posiadają magiczne moce.
No to na razie tyle mogę o tym powiedzieć ;P Zachęcam do oglądania.! :3

The Secret Circle Photograph

Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze dzisiaj sklecić post typu creative :P Zobaczymy.!
   
xoxo

2 komentarze:

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)