wtorek, 23 października 2012

Sweet boxes and greeting cards

Chciałam wam pokazać co znalazłam wczoraj w sieci szukając inspiracji do zrobienia kartki okolicznościowej na zajęcia artystyczne. Te kartki i pudełeczka są słodkie.^^ Chciałabym dostać choćby jedną z nich albo móc wykonać tak piękną pracę sama.








W tej 'komódce' wręcz  się zakochałam. ♥
Szkatułka  - Pudełka i inne drewniane - Decoupage

pudełeczko na upominek  - Pudełka - Scrapbooking

Różane pudełko na biżuterię ;)  - Pudełka i inne drewniane - Decoupage

szkatułka- zajęcza miłość  - Pudełka i inne drewniane - Decoupage


Nie uda mi się niestety dodać następnego posta ponieważ już i tak straciłam sporo czasu, a muszę nauczyć się fizyki. -.- O zgrozo. Właściwie pierwszy raz nie mogę nic ogarnąć z tej fizyki..

Dobranoc! 
   xoxo♥

2 komentarze:

  1. Piękne rzeczy*o* Chciałabym dostać takie zamiast kupnych,bo wtedy wiedziałabym,że ktoś włożył w to odrobinę serca i sporo pracy^^

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)