środa, 3 października 2012

Pomóżcie ♥

Siemka.!

Dzisiaj miałam dosyć ciężki dzień. W sumie to wina tylko i wyłącznie moja ale no cóż. Wpadło mi kilka pozytywnych ocen :3 Ale najbardziej cieszę się z 5 z fizyki ^^
Gdy przyszłam do domu prawie od razu po prostu położyłam się i poszłam spać, byłam zbyt zmęczona. Następnie zaczęłam odrabiać lekcje i czuć się historii i polskiego. Mam jutro sprawdzian z Biblii. Musiałam poszukać w sieci różnych związków frazeologicznych i symboli biblijnych, co zajęło mi dłuższą chwilę. Teraz zabieram się za angielski - napisanie maila . Ogólnie bardzo lubię pisać po angielsku ale już nie mam siły -.- Trudno muszę się zebrać w sobie.

Za dwa tygodnie będzie rok od powstania tego bloga.
Chciałabym to jakoś uczcić, nie wiem może w formie jakiegoś konkursu czy coś w tym stylu, ale nie mam zupełnie pomysłu na to. Zastanawiam się aby zrobić dwu-etapowy konkurs. :D Zadaniem byłoby wymyślenie jak mogę uczcić z wami ten dzień albo coś w tym stylu a drugi właśnie wybrana przeze mnie odpowiedź :D Oczywiście postarałabym się o jakąś drobną nagrodę :P  Co wy na to.? ^^

Wracam do angielskiego :P
Dobranoc.!

1 komentarz:

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)