czwartek, 18 października 2012

One year

Hej.!

Dzisiaj 17.10.12 r.  przypada rok od dnia, w którym zdecydowałam się założyć bloga. Bardzo cieszę się, że wytrwałam aż tyle czasu. Szczególnie, że często miałam takie dnia nawet tygodnie, że nie mogłam się zmotywować do pisania. Dziękuję, że nadal ze mną jesteście i czytacie. To dla mnie bardzo ważne, bo nic tak nie motywuje do pisania jak liczni goście, komentarze czy nowy obserwator. Z pozoru może się wydawać, że to nic takiego ale naprawdę każda osoba pisząca bloga strasznie cieszy się na każdy komentarz czy obserwatora, to bardzo mobilizuje. Mam nadzieję, że wytrzymam by móc napisać to samo dokładnie za rok :P



   Właśnie dlatego postanowiłam, że w tym dniu będę szczęśliwa ^^ Mimo, że ostatnie dni były dla mnie ciężkie, to dzisiaj starałam się myśleć pozytywnie i uśmiechać się, chociaż czasami to było dość trudne. Szczególnie pod koniec dnia gdy dowiedziałam się, że niektóre osoby z mojej klasy są złośliwe. Nie było mnie ogólnie dzisiaj na dwóch lekcjach bo poszłyśmy z panią od sztuki do muzeum. No i w tym czasie miała być kartkówka z angielskiego, jednak klasa przełożyła ją. Tylko fajnie, że powiedzieli nam, że pisali. Gdyby nie to, że ktoś się wygadał jutro dostałybyśmy jedynki z tej kartkówki. Nie ma to jak na złość zrobić coś takiego. Ostatnio w ogólnie nie poznaję swojej klasy -.- No i teraz siedzę i uczę się tego angielskiego. Tylko, że to trudne jest tak właściwie, a mi się spać chce. Chyba będę musiała to zostawić na jutro..

Po ostatnich doświadczeniach muszę się pozbierać, bo przecież nie mogę dać im tej satysfakcji. Never give up.! 


`Never give up under strain,
Keep your head up day by day,
You're the only one to live your life
Don't waste it.`
 Właściwie to nie  znam tej piosenki,  ale szukając  czegoś pasującego, ten tekst mi najbardziej przypadł do gustu. No i podobno to polski zespół :)



Jak wiecie zorganizowałam konkurs właśnie w ramach uczczenia mojej obecności tutaj przez rok. Znam już zwycięzców ^^ Ale myślę, że napiszę krótkiego osobnego posta o tym.

xoxo♥

2 komentarze:

  1. ja kocham nasza klase ♥ M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Ja "roczek" będę obchodziła w styczniu.
    Pozdrawiam! :)

    Obserwuję i mam nadzieję że Ty również zaobserwujesz mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)