niedziela, 14 października 2012

Konkurs.!

Z tego powodu, iż w środę przypada rok od założenia bloga organizuję konkurs. A właściwie swego rodzaju rozdanie :P Moje pierwsze w życiu, więc proszę o wyrozumiałość :D

Reguła jest tylko jedna : piszecie w komentarzu imię i adres e-mail. Ot cała filozofia.! :P
Jest jeden bonusik, bo zazwyczaj zwycięzca jest jeden, a u mnie będzie dwóch.! Zwycięzce wylosuje generator liczb.



Jak widać nagrodą będą po dwie pary kolczyków oraz niespodzianka.! :3
Konkurs trwa do dnia 17.10.12r. do godziny 23:59 ^^
Zapraszam do wzięcia udziału.! ♥




14 komentarzy:

  1. Natalia P. natarkaa14@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne kolczyki :) )
    Beata slotka@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Martyna , pawliczek007@amorki.pl
    M.♥

    OdpowiedzUsuń
  4. a co mi tam :D
    Marzena, marzena_nowak@onet.com.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  5. haha serio? ;>

    Ja już słyszałam że jestem podobna do Kenzy, Maff, Jemerced, więc do twojej znajomej też przyjmuję! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalia , nati480@buziaczek.pl ♥

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)