niedziela, 7 października 2012

Isolated

Czuję nagłą potrzebę odizolowania się od wszystkie, odizolowania się od tego co mnie przytłacza. Nawał obowiązków, których będzie tylko przybywać. Od nauki, od myślenia, od czucia. W tej chwili chciałabym nie czuć niczego. Ani bólu ani szczęścia. To absurdalne powiecie. Ale tak czuję. No właśnie. Dlatego nie chcę czuć. Chcę być jak kostka lodu, którą wyjmuje się z lodówki i ta powoli się rozpływa aż zupełnie się rozpuści i jej nie ma. Chciałabym się tak rozpuścić, zaginąć. A potem dowiedzieć się czy komuś mnie brak. Chciałabym, żeby był to A. Wydaje mi się, że chciałam ukryć to uczucie, no bo przecież nie wypada mi to. Dlatego wmówiłam cobie, że coś czuję do W. Może tak byłoby i lepiej.? Po co zdałam sobie z tego sprawę.? Nie ważne. Czego można oczekiwać od własnego serca.? Na pewno nie lojalności. Ono ciągle kłamie. Kłamie na każdym kroku. Sens, jakikol
wiek sens ukryty jest w rozumie. Dlatego trzeba wierzyć w rozsądek i naukę. Trzeba się uczyć by potem móc żyć i nie oszaleć. Trzeba żyć bo to nasz los.



Wspominałam o tym, że wielkim krokami zbliża się rok od założenia bloga. Poprosiłam o pomoc ale nikt nic nie wymyślił. Widzę, że muszę sobie sama poradzić. Jak zawsze. ;)
Jeszcze nie wiem na jakiej zasadzie będzie ten konkurs przeprowadzony ale gdy tylko wszystko sobie poukładam to was powiadomię.! :P

Czasami zastanawiam się dlaczego nie mam takich zdjęć, żebym mogła wstawić tutaj. Albo dlaczego nie mam jak robić fotek. Ale po chwili uświadamiam sobie, że po pierwsze nie mam jako takiego aparatu. Ponieważ cyfrówka, którą posiadam sfiksowała i po podłączeniu do komputera pliki się nie wyświetlają. I po drugie nie mam takiej osoby, która by mi te zdjęcia mogła robić. Moja siostra kiedyś lubiła się ze mną bawić w takie mini sesje ale im starsza tym gorzej na cokolwiek ją namówić.


Dobranoc!
 xoxo

3 komentarze:

  1. mi naszczęście siostra robi zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj nie przejmuj się ! :* ja tez miewam takie dni :/
    dzisiaj na przykład miałam takie 15 min , bo brat zaczął mnie rozsmieszac i jakos mi sie humor poprawił :3 ej , ja kocham robic sobie z Tobą sesje!:) M.♥

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)