czwartek, 11 października 2012

Botki

Siemka.!
Dzisiaj miałam lajtowy dzień. Trzy lekcje i dwie wolne :P Szkoda tylko, że nas nie zwolnili bo były to ostatnie lekcje -.- Ogólnie miałam mieć dzisiaj sprawdzian z historii ale niestety nie było. Może to absurdalnie brzmi, że mówię 'niestety' ale taka prawda. Umiałam bo uczyłam się z lekcji na lekcję i chciałam mieć już to z głowy. Zresztą tak samo jak większość klasy. A wszystko przez to, że kolega miał znowu krwotok z nosa -.- W tym tygodniu jakiś piąty jeżeli ich nie było więcej. Mamy wrażenie, że robi to specjalnie...żeby nie pisać sprawdzianów czy unikać lekcji ale nie będę się na ten temat rozpisywać bo nie wiem wypada. Mimo wszystko jestem na niego cholernie zła. Bo byłoby po wszystkim a tak to w poniedziałek znowu stres, a poza tym mamy sprawdzian z matematyki. Nienawidzę zadań tekstowych.! To jest moja zmora.
Jutro mam sprawdzian z WOSu, na który absolutnie nic nie umiem. A to dlatego, że siedzę przed tym komputerem od 15 i robię różne niepotrzebne pierdoły. Szukałam między innymi botków. Muszę sobie takowe zakupić na jasień. Jednak nie widzę u siebie w mieście nic ciekawego. Pewna dziewczyna z mojej szkoły ma cudowne botki, na koturnie, czarne, po prostu genialne. Strasznie mi się spodobał od tamtej pory taki typ botków jak tych tutaj poniżej. Całe czarne, takie trochę jakby ciężko wyglądające :D

New Arrival Korea Drape Zipper Wedge Boots Black i3646582
 Te mi się najbardziej podobają ♥ 





Cool Punk Favor Mix-matched Skid Proof Design Wedge Boot Black i3644554

SKL1 Black Lacruard Aztek  JC Boots
Ostatnio bardzo spodobały mi się takie wzory, ale na butach jeszcze ich nie widziałam :3





Jutro nie mam pierwszej lekcji więc idę na 8:50, ale nie wiem czy nie przyjść i tak na 8, w szkole mi jest łatwiej się uczyć niż rano w domu xd. Po szkole wybieram się z Alą na PCK. Zbieramy się, żeby tam pójść już od dobrych kilku tygodni :P Mam nadzieję, że tym razem wypali.

Mam nadzieję, choć nie ukrywam, że może to nie wypalić, że jutro ogłoszę konkurs :) Liczę chociaż na kilka zgłoszeń :P

Dobranoc.! Idę uczyć się WOSu.
     xoxo ♥

5 komentarzy:

  1. Ja ostatnio uczyłam się cały dzień na kartkówkę z historii i wszystko umiałam,a pani stwierdziła,że zrobi z innych tematów na innej lekcji -.-
    Te botki są świetne:D

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania śliczna bransoletka ! :)
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-bettybizuteria.html

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas koleżanka symuluje zemdlenia. Czasem po kilka na tydzień. :/

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)