wtorek, 23 października 2012

9000 ♥

Hej. !

Dzisiaj nawet bardzo pozytywny dzień, wpadło mi kilka piątek no i ogólnie jakoś tak mam dobry humor. :P
Gdy wróciłam do domu byłam padnięta i głowa mnie strasznie rozbolała. Musiałam się zdrzemnąć bo chyba bym nie wyrobiła. Obudziłam się jednak trochę później niż chciałam i nie mogę teraz się zebrać do nauki fizyki -.-
Dobrze, że chociaż jutro mam luźny dzień. Mam 7 lekcji ale tak naprawdę będę na trzech lub czterech :) Na dwóch lekcjach jestem na przedstawieniu w Sali SCH TOMY, potem wracam na polski i znowu idę do TOMY, tym razem na wręczenie nagród za konkursy w ramach kampanii Zachowaj Trzeźwy Umysł. Właściwie nie wiedziałam, że dostanę jakąś nagrodę czy coś xd Było to dla mnie lekkim zaskoczeniem. Tego, że w ogóle coś zajęłam w konkursie w ramach tej kampanii dowiedziałam się z gazetki sportowej w mojej szkole ^^ Zawsze spoko ♥

Ogólnie to chciałam podziękować za
9000 wejść na bloga.! ♥ Jestem przeogromnie szczęśliwa, że w ciągu dokładnie miesiąca moje statystyki podskoczyły o równy tysiąc ^^ To, że jesteście ze mną ciągle mnie motywuje i mam nadzieję, że nie dam się lenistwu. Dziękuję również za 28 obserwatorów. Wiem, że dla niektórych może to wydawać się mała liczba, bo są blogerzy, którzy mają ich po kilka tysięcy ale ja cieszę się z każdego nowego stałego czytelnika. Także każde wejście, każdy obserwator, każdy komentarz to dla mnie coś ogromnie satysfakcjonującego  ♥ Dziękuję jeszcze raz.! 




Mam pomysł na jeszcze dwa posty. Chociaż jeszcze nie wiem czy jeden z nich pojawi się dzisiaj. Ale mam nadzieję, że tak.! :D
   xoxo

2 komentarze:

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)