piątek, 28 września 2012

Tresta session

Siemka.!

Wczoraj miałam napisać ale nocowałam u Martyny i jakoś wyszło, że zabrakło nam czasu :D Pojechałam do niej z zamiarem zrobienie gazetki na Dzień Chłopaka. No ale wiadomo, że nic prawie z tego nie wyszło xd Zaczęłyśmy ale wyszłyśmy na dwór i skończyło się na tym :P Pierwszą rzeczą, którą zrobiłyśmy to 'Dropy' jak ja na nie mówię :3 Są to szkockie pancakes. :D Gdyby ktoś chciał bardzo to kiedyś mogę podać przepis na nie :P Później zajęłyśmy się chwilę gazetką. No właśnie chwilę :P No i postanowiłyśmy wyjść na dwór. Przeszłyśmy się nad zalew. I w tamtych okolicach zrobiłyśmy sobie całą sesję zdjęciową :P
Wracając Martyna zapoznała mnie z kilkoma bardzo sympatycznymi osobami :) Ogólnie był to bardzo pozytywny dzień. Poszłyśmy sobie spać na trzy godzinki i do szkoły :P Tzn. musiałam jeszcze wrócić do domu, bo ogólnie nie jechałam do M. z zamiarem nocowania :P Ale cieszę się, że zostałam.
Dzisiaj przez to cały dzień byłam strasznie zaspana no ale trudno :P Pójdę wcześniej spać.

A teraz zostawiam was ze zdjęciami, mam nadzieję, że nie zanudzę :P



 Trafiłyśmy tam na przepiękne miejsce, które miało niesamowity urok. Nie mogłam się napatrzeć ^^ Ale niestety zdjęcia z telefonu nie oddadzą tego czaru *.*





Martyna 

M. patrząca na tajemniczy, niezlokalizowany cel xd 

Patriiszja w wersji ' naćpana szczęściem, z kijem tańcząca' :3

Myśmy 


 Niebo było jeszcze piękniejsze w rzeczywistości ^^




I very like it.! 


 No i na koniec nasze głupie minki.! :3


Dziękuję Martynko za wspaniały dzień.! 
Tresta jest piękna.

xoxo 

4 komentarze:

  1. taka tam ja z kijem :O HAHAHAHA :D co tam że wyszłam na niektorych jak debil :D dziekuję Ci za ten dzien (właściwie dwa^^) i w ogóle :* M.♥

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)