niedziela, 23 września 2012

The Hunger Games

Hejka.!

Wczoraj cały dzień spędziłam przy garach. Powodem była mini impreza urodzinowa mojej mamy, na której byli jej znajomi. No a ja oczywiście musiałam jej pomagać gotować. Dopiero około 19 mogłam spokojnie usiąść i zrobić coś swojego. No, a że uczyć już mi się nie chciało to obejrzałyśmy z siostrą 'Igrzyska śmierci'. Niby oglądałam go już ale nie od początku, no i Karo go nie widziała. A jest genialny.! Mia
łam o nim napisać dopiero gdy przeczytam książkę i porównać ale czytanie idzie mi marnie ze względu na naukę :P



The Hunger Games to oryginalny tytuł filmu jak i pierwszej części książki. W wolnym tłumaczeniu : głodowe igrzyska. Jest to historia 16-letniej Katniss Everdeen, która bierze udział w dorocznych głodowych igrzysk organizowanych przez Kapitol stolicę państwa Panem. Kraj jest podzielony na 12 dystryktów, z których losuje się chłopca i dziewczynę w wieku 12-18 lat. Wezmą udział oni w walce o śmierć i życie. Zwycięzca jest tylko jeden, a nagrodą jest życie w dostatku. Katniss jako pierwsza w historii zgłasza się na ochotniczkę, aby uchronić od śmierci swoją 12-letnią siostrę Prim.

Więcej nie powiem :3 Musicie albo obejrzeć film albo przeczytać książkę :P Ale i to i to już mogę powiedzieć, że jest genialne ♥

Dzisiaj od rana odrabiam lekcje i się uczę. Chociaż ta nauka marnie mi idzie -.-
Ogólnie czuję, że chyba bierze mnie jakieś przeziębienie czy coś. Grr..

Papa.! ♥
     xoxo


1 komentarz:

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)