środa, 26 września 2012

Study hard

Hej.

Po dwóch intensywnych dniach nauki wreszcie znalazłam czas, żeby tu zajrzeć. To były na prawdę męczące dni, siedzenie z książkami do wpół do 2 w nocy, ledwo widząc na oczy no ale mus to mus.! Wtorkowy sprawdzian z chemii został przełożony, więc niepotrzebnie nad nią siedziałam. Dzisiaj miałam kartkówkę z biologii, która poszłam mi średnio i z fizyki, która poszłam raczej bardzo dobrze.No i po fizyce odetchnęłam z ulgą. Cały stres wyleciał jak z przebitego balonu. Jakiś czas temu skończyłam uczyć się słówek na angielski, a teraz pęka m
i głowa.



W tym roku przystępuję do bierzmowania i katecheta rozdał nam dzisiaj indeksy. Dlatego też zaczęłam rozmyślać nad imieniem, chociaż w sumie już mam kilka imion na oku :3
W tej chwili mam ochotę tylko położyć się spać. I chyba tak zrobię bo nie mam już siły. No i trzeba odespać te dwie zarwane noce.

Dobranoc.!
    xoxo ♥

2 komentarze:

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)