czwartek, 13 września 2012

So happy, so, so, so

Siemka.!

Znowu mnie tu nie było sporo czasu. Trudno przyzwyczajmy się do tego. Już prawie dwa tygodnie mamy rok szkolny i szczerze wam powiem, że jakoś bardzo źle mi z tym nie jest. Codziennie na przerwach towarzyszy mi ogromnie pozytywny humor. :3 Cały czas mam ochotę się uśmiechać, dawno tak nie miałam :P No ale zaczyna się nauka właśnie od tego weekendu. Właśnie skończyłam pisać 'prasówkę' na WOS.  Jutro jeszcze lajcik a w poniedziałek kartkówka z angielskiego i sprawdzian z historii. Przez co nie mogę jechać do cioci pilnować kuzynostwa. A się już na to nastawiłam, kurde. Tym bardziej, że w Skierniewicach właśnie w sobotę i niedzielę jest Święto Kwiatów. Chociaż jak się głębiej zastanowić to w sumie może i mogłabym pojechać. Połowę słówek umiem i  3 na 4 tematy z historii :D 
Oj brakowało mi pisania tutaj :3 

Zdjęcie z dzisiaj z Alą ♥ :3 telefonowe :P

Jutro zapowiada się pracowity dzień :P Mam nadzieję na spotkanie pewnej osoby w Skierniewicach... 

Dobranoc.! ♥
   xoxo

1 komentarz:

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)