czwartek, 20 września 2012

Kampania

Niestety nowy interfejs w końcu mnie dopadł pewnie jak większości blogerów. Nie podoba mi się. Strasznie mi się nie podoba. Nie mogę nic tu znaleźć. Ciężko mi się przechodzi ze strony na stronę i w ogóle. Zawsze wszyscy chcą zmienić coś na lepsze a wychodzi jak zawsze. No ale trudno, będę musiała się przyzwyczaić -.-

Nauka mi idzie kiepsko. A jeszcze muszę napisać WOS. O zgrozo. Chciałabym coś tu napisać sensownego ale niestety nic mi nie przychodzi do głowy.
W szkole trwa kampania wyborcza, wybieramy w tym roku przewodniczącego szkoły. Zawsze przewodniczący był na dwa lata, ale coś się zmieniło bo teraz jest na rok. Dlatego też trzecie klasy mogą startować. Szczerze powiedziawszy to nie widziałam nigdy, żeby kandydaci tak się tym przejmowali. Bo to wygląda trochę jak wyścigi kto wymyśli lepszą reklamę samego siebie. A to jeden cukierki przyniesie, drugi ciasteczka, trzeci paraduje z wielkim transparentem albo chodzi całą klasą po szkole i hałasuje trąbkami i jakimiś piszczałkami od, których uszy bolą :D Ale w sumie dobrze, że się starają :P Ja jeszcze nie wiem na kogo będę głosować. Tzn. miałam już zaplanowane na kogo, ale była to osoba z drugiej klasy, ale ktoś zasugerował, że dobrze by było mieć przewodniczącego z trzeciej klasy i już nie wiem...

Potrzebuję książki od chemii do 2 klasy na weekend.
Ma ktoś może pożyczyć.? Bo niestety do sprawdzianu z soli się z zeszytu samego nie nauczę...

Idę po kawę i do dzieła. Ale tak mi się nie chce..

xoxo

13 komentarzy:

  1. mnie też już denerwują te całe kampanie wyborcze, dobrze że jutro już debata i od poniedziałku powinno już być spokojniej ;)

    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO też tak myślę ;P Chciałam iść na debatę ale już po lekcjach ją mam więc nie chce mi się :P

      P.? :d hmm.. :3

      Usuń
    2. to do której ty jutro masz lekcej? ;O bo debata jest na 6 lekcji tak? ;)

      P.

      Usuń
    3. Do 12:30 ^^

      Kimże jesteś P.? :D

      Usuń
  2. ach....znam to lekcje i lekcje.....
    szkoda ze nie chodzisz na zajecia aktorskie do MOKu , bysmy sie widywaly, jak cos sa od 16 do 19 w piątki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar chodzić na PCK w piątki na 17 więc..

      Usuń
  3. oo nie, jak możesz ? naszą super extra kampanię wymyśliła pani K. i była tylko głośna na 1 przerwie, żeby każdy wiedział na kogo głosować ! ciasteczka robiłam z A. 4h, żeby ulotek samych nie rozdawać bo nikt by nie wziął ;c zraniłaś mnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiedziałam, że kampanie były głupie czy coś w tym stylu :P Mówię, że dobrze, że się staracie tylko to trochę takie wyścigi kto lepsze wymyśli :P No ale nie powiem wy byliście najbardziej kreatywni :P A ciasteczka były pyszne :3 bynajmniej mi smakowały :P Ale te piszczałki mnie wnerwiały -.-'

      Usuń
  4. No dzięki, teraz może być :3
    No a myślisz że mnie nie ? Ta kolatka była najgorsza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. myślałam, że chyba zwariuję od tej kołatki, kurde jakby kogoś przecinali na pół... -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem na kogo zagłosowac :C M.♥

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)