piątek, 21 września 2012

I want to the theater.!

 Siemka.

Cały dzień miałam w miarę dobry humor a z niewyjaśnionej przyczyny teraz jest fatalny.
Kartkówka z polskiego poszła mi okropnie. Pozapominałam podstawowych rzeczy. No ale I hate gramatyka. Później przy chyba jakiś 10 stopniach miałyśmy wf na dworze. No ale co tam. Po rozgrzewce niby było mi ciepło a miała dreszcze.. Mam nadzieję, że nie będę chora.
Nie było dzisiaj religii, więc miałam okienko, bo musiałam czekać na obowiązkowe dodatkowe koło z angielskiego :3  Ale akurat w tym czasie odbywała się na świetlicy debata więc przynajmniej miałam zajęcie :P Dużo dała mi ona, bo jak pisałam nie wiedziałam na kogo zagłosować. A teraz mam dwa typy i to te osoby, które wcześniej od razu odrzuciłam -.-  Na kole z anglika zamulałam porządnie, a potem już tylko do domu ^^
Mój weekend zapowiada się intensywny. Bę
dę się uczyć do kilku kartkówek czy testów. No trudno.

Dzisiaj moja siostra sprawdzała wolne miejsca na spektakl "Deszczowa Piosenka" w teatrze Roma. Chcemy pójść na niego, ponieważ występuje tam instruktor Karo z obozu artystycznego -Wojciech Paszkowski. Możecie kojarzyć jego głos z wielu bajek/ filmów, bo dużo pracuje przy dubbingu. Hmm..teraz mi tylko przychodzi do głowy jedna postać, której podkłada głos. Jest to Maurice z Pingwinów z Madagaskaru.


Tu macie making of Deszczowej piosenki :P


 No i zachęciła jeszcze bardziej nas strefa deszczu przy tymże spektaklu. Oznacza to, że siedząc tam możesz trochę zmoknąć.! :3 Ale okazało się, że w tejże strefie nie ma wolnych miejsc w październiku i przekładamy to na grudzień. No to moja siostra co.? Jedziemy na "Politę" do Buffo.! Jak pewnie większość z was wie jest to pierwszy w historii spektakl w 3D. Z Nataszą Urbańską w roli Poli Negri. Karo uwielbia Nataszę, no i polubiła ją jeszcze bardziej gdy spotkała ją raz i drugi na obozie :P
Mam nadzieję, że wybierzemy się na Politę w październiku ^^




Był ktoś może na którymś z tych spektakli.? :D

xoxo

2 komentarze:

  1. chce iśc na to ze strefa deszczu : o M.♥

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)