poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Wydmy Ruchome

Hej.!

Wczoraj miałam z siostrą seans serialowy. Obejrzałyśmy kilkanaście odcinków naszych ulubionych seriali m.in. El Barco, Switched at Birth czy Baby Daddy. W tym samym czasie mama urzędowała w innym pokoju ze swoją koleżanką. Dlatego też miałyśmy trochę spokoju :D
Dzisiaj Karo pojechała do Krakowa i pojechałam z nią na dworzec, żeby ją odprowadzić. Natalia to samo zrobiła ze swoją siostrą, po czym poszłyśmy w stronę centrum. Spędziłyśmy naprawdę wspaniały dzień. Szczególnie, że w południe pojechałyśmy znowu na dworzec i z powrotem. A za rozrywkę w autobusie robił nam jakiś bezdomny, który nam śpiewał i mówił coś niezrozumiale xD Później Martyna zaszczyciła nas swoją obecnością ^^ Jak wróciłam do domu padłam zmęczona.

Ale dzisiaj chciałam wam opowiedzieć o mojej wycieczce nad morzem na Wydmy Ruchome. Szczerze powiedziawszy nie wiem czemu nie zapamiętałam z pierwszego pobytu na wydmach, że to takie męczące :D Nienawidzę z całego serca chodzić po takim piasku. Ale były i plusy - wspaniały widok rekompensował to. Cały czas mam przed oczami połączenie prawie, że białego piasku z niesamowicie niebieskim niebem *.*




To zdjęcie bardzo mi się podoba ale niestety jakoś tu wygląda inaczej, jakby zniekształcone..nie wiem jak to nazwać ..szkoda




Tu próbowałam uchwycić stateczek tam dalekoo taki mały biały punkcik :) Niestety mój telefon nie ma takiego przybliżania.



No to na dzisiaj tyle.
Dobranoc.! ♥
       xoxo

5 komentarzy:

  1. zdjęcia bardzo mi się podobają ♥ są cudowne :)
    dziękuje wam kochane za miło spędzony czas ;d ♥
    Natalia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie http://przyjaciolki123aww.blogspot.com/ i do koleżanki http://www.marika--fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)