piątek, 13 lipca 2012

Wreszcie wraca

Hej.!

Ostatnio dużo czytała i oglądałam filmy na zmianę :) Zrobiłam sobie mini maraton filmowy dzisiaj :d Obejrzałam już 5 filmów i wszystkie były świetne.! Za chwilę mam zamiar obejrzeć Listę Schindlera.
Jutro moja siostra wraca z obozu. I cieszę się bo tęsknię za nią. Nie narzekałam zbytnio na to, że jej nie ma ale jeśli już ma wrócić to się cieszę.! Myślę, że gdyby była przez te dwa tygodnie w domu wakacje zaczęłyby się jeszcze lepiej :) Lubię z nią rozmawiać i wychodzić z domu. I przede wszystkim gdy ona jest robię o wiele więcej niż gdy jestem sama.! :D
Trochę mnie przytłacza myśl, że nie mam zaplanowanego niczego konkretnego, oprócz jednego wyjazdu, na te wakacje. Nie wiem dlaczego tak mam. Powinnam się cieszyć nimi ale nie potrafię bo mam wrażenie, że nic nie zdołam zrobić co we wrześniu będę mogła mile wspominać. Potrzebuję do tego przyjaciół.! Niestety większość z tym, z którymi mogłabym wyjść jest na obozach, koloniach albo wczasach z rodziną :) Wczoraj udało mi się wyjść z Viką. W 5 minut się ogarnęłam, zestawiłam mój obiad z ognia i poszłam ^^ To było miłe spotkanie :)

Moja tajemnicza M wracaj.! :*

Na poprawę humoru  :3
Sierpień 2003 
Od prawej: Mała ja, kuzyn Kuba i mała Karolinka - siostra :)

Mniej więcej za tydzień wyjeżdżam nad morze. Żałuję, że właśnie ci dwoje czyli najbliżsi bo najstarsi z całej 7 kuzynostwa nie jadą ze mną jak w ubiegłym roku. No ale trudno się mówi.! :) O wyjeździe napiszę kiedy indziej. 


xoxo                                                           

1 komentarz:

  1. Kochana♥
    Ej , ale z Was słodziaki*.*
    M.♥

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)