wtorek, 17 lipca 2012

Tres metros sobre el cielo

Hej.

Przed dwoma godzinami moja siostra wyjechała do Zakopanego. Gdy przyszła moja mama z pracy a Karo miała jakieś 10 minut do wyjścia w domu była wielka bieganina bo co nieco jeszcze pakowały, tu mama jej coś mówiła i tak dalej, i tak dalej. Ja wolałam się wycofać by nie zdenerwować kogoś plącząc się pod nogami. Także usiadłam przed komputerem z myślą napisania posta.. No i przez to wszystko zupełnie zapomniałam się pożegnać z Karo. Chociaż po dwóch tygodniach nieobecności brakowało mi jej to teraz stwierdzam, że wystarczyło mi 3 dni żeby sobie przypomnieć dlaczego czasem mnie irytuje :) Mniejsza. No właśnie ale potem rozpisałam się na gg, później mama kazała mi czegoś poszukać i zeszło mi dwie godzinki.
Co ja chciałam napisać..aha już wiem. Chciałam wam moje nabytki z Rossmanna ale nie zrobiłam zdjęć..także przełożę to na jutro. :)

Może przedstawię wam jeden z filmów, który niedawno obejrzałam i wprost się w nim zakochałam.!

    Tres metros sobre el cielo ♥
Trzy metry nad niebem

Jest to hiszpański film, w którym występuje 3 aktorów, których znałam już z serialu El Barco. Też jest fantastyczny, polecam.! 

Mianowicie Mario Casas, który jest jednym z jak na razie skromnie znanych mi hiszpańskich aktorów moim ulubionym, wspaniale gra i jest czarujący ^^




Film opowiada o miłości dwojga młodych ludzi, których dzieli pozycja finansowa. H pochodzi raczej z niezbyt zamożnej rodziny. Pewna sytuacja doprowadza do tego, że H zaczyna się bić i brać udział w wyścigach na motorach. Babi jest zamożną 18-letnią uczennicą, której spokojny świat zostaje zaburzony przez H.

To tak z grubsza. Nie powiem jak się skończyło, bo wiadomo lepiej mieć niespodziankę. Powiem wam jedno jest to film zarówno dla chłopaków jak i dla dziewczyn. Bo chociaż jest to raczej melodramat są tam te motory i dużo bicia więc. Ja tak samo jak większość, która oglądała Tres metros sobre el cielo od pewnego momentu ryczałam jak bóbr. Także jeśli lubicie filmy, na których się płacze to już macie co oglądać :) 

Odkąd zaczęłam oglądać El Barco bardzo spodobał mi się hiszpański. Kilkanaście słów 'wyłapałam' z serialu ponieważ oglądam go z napisami. Ogólnie polecam oglądać filmy z napisami bo jeśli ktoś chce może trochę poduczyć się języka szczególnie jeśli jest to angielski. :) Także chyba w sierpniu będę brać lekcje hiszpańskiego u siostry :P

Dobranoc.! :*
    xoxo

5 komentarzy:

  1. Chciałam to obejrzeć razem z siostrą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie obejrze ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno to obejrze;) M.♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Też oglądałam "Trzy metry nad niebem" i tak się rozryczałam, ze masakra.. Śliczny Mario Casas <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ten film jest jednym z moich ulubionych i mogę go oglądać miliony razy! <3

      Usuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)