niedziela, 15 lipca 2012

Szafa

Hejka.!

Na jutro mam zaplanowane przedpołudnie z siostrą na zakupach ^^ Potem nie wiem zupełnie co będę robić, może uda mi się kogoś wyciągnąć z domu.! Koniec leniuchowania. Chcę również jutro skończyć wreszcie książkę, którą zaczęłam czytać na początku wakacji ale przez pierwszy tydzień z różnych powodów zdołałam zaledwie kilka kartek przeczytać, a w tym tygodniu robiłam trochę porządki a trochę zalegałam przed komputerem i tv.
Dzisiaj zrobiłam sobie znowu maraton filmowy ale z siostrą tym razem. :)

Wczoraj gdy Karo wróciła po dokładnym obgadaniu jak to było na obozie wzięłyśmy się za porządki ciuchów bo tym razem będziemy musiały się bardziej podzielić nimi, ponieważ ona we wtorek jedzie do Zakopanego z przyjaciółkami a ja w niedziele z ciocią nad morze :) Z siostrą mam dużo wspólnych ubrań z tego powodu, że podoba nam się z reguły to samo i nosimy ten sam rozmiar mniej więcej :P
No tak i po przymierzeniu sterty bluzek ze 20 odrzuciłyśmy bo były już za małe. No i wpadłam na pomysł aby założyć sobie konto na szafa.pl i wystawić je tam. Są w większości w bardzo dobrym stanie, bo albo z dobrego materiału uszyto je albo nie chodziłyśmy zbytnio w nich :P Co myślicie o tym.? :D

Dobranoc.!
      xoxo

3 komentarze:

  1. Załóż :)
    Może ktoś coś kupi, a pieniądze zawsze się przydadzą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry pomysł:) M.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jadę na zakupy z siostrami ;dd

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)