poniedziałek, 9 lipca 2012

Przerażenie

Hej.!

Od kilku godzin siedzę przed komputerem z otwartą stroną pisania postów i tak bardzo chcę coś napisać ale nie mam zupełnie weny..W wakacje myślałam, że będę miała czas to codziennie będą posty ale nie pomyślałam, że może nie być weny czy chęci.. To chyba jedna z tych rzeczy, których się boję..brak weny. Bo kocham pisać, kocham tego bloga, kocham was ale czasem nachodzi mnie taka myśl, że nie będę miała o czym pisać, że na bloga zawita pustka. Nie wiem czy to tylko ja tak mam czy inne blogerki też tak mają.. To jest przerażające. Chyba będę musiała wrócić do postów typu 'creative'. Lubicie je.? :)

xoxo

2 komentarze:

  1. Ja nieraz mam identycznie. Już mam otwarty nowy post i nagle następuje wielka przepaść.Nie wiem kompletnie o czym napisać,chociaż bardzo tego chcę.Nienawidzę tego.Posty typu creative są całkiem spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie przejmuj się ;) musisz czasem usiąść wziąć kartke i długopis i zacząć wymyślać jakieś tematy na posty ;) M.♥

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)