czwartek, 26 lipca 2012

Na miejscu

Hej.!

Wczoraj około 18 dojechaliśmy na miejsce, przeszliśmy się plażą i wróciliśmy do domku. Zmęczeni prawie od razu poszliśmy spać. Dzisiaj od rana na plaży czego skutkiem są moje czerwone plecy. Teraz mnie bolą, że masakra. Po obiedzie poszliśmy na bardzoo długi spacer po Łebie. Wszystkich nogi bardzo bolały a prawie się zgubiliśmy :D Teraz znalazłam chwilkę i przede wszystkim internet się połączył. Dodałabym zdjęcie jakieś z telefonu, bo aparatu nie wzięłam ponieważ coś mi się z nim stało, ale nie mam jak ich przerobić, wujek nie ma mojego programu do obróbki a nie będę ściągać.

Jak na razie jest fantastyczna pogoda i podoba mi się tu ale zobaczymy czy spodoba mi się bardziej niż w Jastrzębiej Górze. :D


Pozdrowienia z Łeby.!
Jest ktoś nad Bałtykiem teraz.? :d A może w Łebie.? :P


Pa.!
    xoxo

4 komentarze:

  1. A to pewnie przejeżdżałaś koło Auchana :) Jutro będę w Gdyni na plaży, może wpadniesz? heh ;dd

    OdpowiedzUsuń
  2. miłych wakacji kochana <3 !

    Natalia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać że spędzasz cudownie wakacje ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściara!:D
    Kiedy wracasz ?:)
    M.♥

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)