piątek, 20 lipca 2012

Męczący dzień

Hej.!

Jakiś czas temu wróciłam z zakupów. Kupiłam sobie buty ^^ Bardzo mi się podobają i prawy but jest wygodny :D Lewy chyba dlatego, że pewnie nie był przymierzany jest odrobinę ciaśniejszy ale myślę, że się rozbije.! Wiedziałam, że z wczesnej pobudki nic nie wyjdzie. Ustawiłam sobie budzik na 7, a wstałam o 10.! Nie lubię gdy tak się dzieje. Przed 11 mama oznajmiła mi, że mam iść na pobranie krwi, więc miałam jakieś niecałe 10 minut, żeby się wyszykować bo o 11 zamykali. Na szczęście poradnię mam blisko domu. Po 12 poszłam z mamą na miasto i po 3 godzinnym łażeniu po mieście wróciłyśmy. Teraz  czekam na obiad i za jakąś godzinę wychodzę z Natalią. Jestem padnięta ale pójdę bo mam do załatwienia jeszcze jedną sprawę no i przede wszystkim nie widziałam się z Natalią od nawet nie zakończenia roku. Wcześniej. :)

Później postaram się dodać zdjęcie butów :P

xoxo


2 komentarze:

  1. Ja zawsze tak mam,że jeden but jest wygodniejszy:D

    OdpowiedzUsuń
  2. uhuhu*.*
    Rozśmieszyło mnie to ze prawy but jest wygodny a lewy nie :D M.♥

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)