środa, 18 lipca 2012

Lenistwo

Hej.!

Dzisiaj miałam zaplanowane parę spraw ale wstałam po 12 ;O co mi to uniemożliwiło. Sama nie wiem czemu ostatnio tak długo śpię. Zawsze w wakacje wstawałam o 8 lub 9 a teraz przed 10 z łóżka się nie ruszam. Nie wiem co ze mną nie tak..I właściwie tak bezproduktywnie spędziłam prawie 3 tygodnie wakacji.! Strasznie je marnuję. No ale pogoda, która teraz jest niezbyt zachęca mnie do wychodzenia z domu. Oby w weekend się polepszyło bo wyjeżdżam. Nic innego mi nie pozostaje jak czytanie książki lub ćwiczenie dykcji co jest moim postanowieniem na wakacje. Tak, wbrew pozorom, nawet tym, którym sama uległam mam postanowienia na wakacje. Dykcja, angielski, hiszpański i wiele innych mniejszych. Trudno się mówi. Nie mogę mieć dwa razy z rzędu wspaniałych wakacji.

Dzisiaj ma urodziny mój kuzyn Kuba, jest tylko rok młodszy ode mnie ale już ma ukształtowaną wspaniałą osobowość i ma talent malarski. Już od małego to okazywał ;p Mniejsza. Wszystkiego najlepszego.! :*


Coraz częściej spostrzegam w sobie swoje wady. Widzę jak okropna potrafię czasami być choć nie jestem tego świadoma. -.-


Dobranoc.!
       xoxo

3 komentarze:

  1. Nie jesteś okrutna! Czasami trochę egoizmu nie zaszkodzi :* A skoro widzisz swoje błędy, nietaktowne zachowanie oznacza to tylko to, że jesteś wrażliwa i dobra :* Nie przejmuj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy ma wady, nie tylko Ty miśku^^
    M.♥

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)