piątek, 13 lipca 2012

Buty


Już dawno chciałam wam pokazać moje buty, które kupiłam sobie na wesele. Myślałam, ze zrobię to wraz z całym strojem ale niestety nie mam fotografa, żeby mi zrobił zdjęcia :) Ale dobrze się składa, że Karo wraca. 

Szczerze to widziałam podobne modele w sieci ale zbytnio mi nie przypadły do gustu. Ale czas mnie naglił bo na zakupy wybrałam się w przeddzień ślubu. Trochę martwiłam się, że nie wytrzymam w nich bo są wysokie i to moje pierwsze buty na obcasie ale okazało się, że nawet z odciskami na nogach od balerin dałam radę całą noc w nich przetańczyć.! Są mega wygodne.! 


 moje cudeńka ^^



xoxo

2 komentarze:

  1. Cudne są *.*
    Znaleźć wygodne buty na tak wysokim obcasie to skarb! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeeej ! *.*
    są prześliczne^^
    M.♥

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)