sobota, 9 czerwca 2012

Vein ran

Hej.!

Prawie minął długi weekend a ja nic kompletnie nie zrobiłam...Nic co zaplanowałam nie doszło do skutku.
Trochę jestem przytłoczona tym wszystkim. Niestety to moja wina, gdybym uczyła się od początku roku nie musiałabym teraz tego wszystkiego poprawiać. ;(

Ostatnimi dniami nie miałam żadnego pomysłu na siebie, na posta na nic. W środę byłam na balu gimnazjalnym. Jeszcze nie swoim :P Z każdej 2 klasy była jedna osoba w delegacji :D Momentami nawet dobrze się bawiłam :P Zasługa Asi♥, Pauliny i Magdy.! Wydaje mi się, że trzecioklasiści są bardzo zadowoleni.! To najważniejsze :D

Chciałabym napisać tu w końcu coś sensownego. Serio. Niestety jakoś wena mi nie dopisuje .

Nie mam pojęcia czemu podoba mi się to zdjęcie ♥

O czym chcielibyście poczytać albo co oglądać tutaj.? :D Potrzebuję waszych opinii ^^

xoxo


2 komentarze:

  1. boskie zdjęcie:)
    Bal♥ M♥

    OdpowiedzUsuń
  2. bo to zdjęcie jest takie..... przepełnione sweetaśna magią...ooo... ze jak patrzę, to aż się rozpływam ♥.♥
    czekałam na nowe notki..... PISZ CZĘŚCIEJ.... nawet o byle czym, byle bym wiedziała co się u Ciebie dzieje, a takie drobiazgi są często najciekawsze ;) hahah

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)