poniedziałek, 11 czerwca 2012

Matma

Hej.!

Dzisiaj miałam w sumie udany dzień w szkole. Wpadło mi kilka pozytywnych ocen, dowiedziałam się, że dobrze napisałam dwa testy kompetencji. Ale najlepszym newsem tego dnia było to, że przeszłam do drugiego etapy konkursu.! Jestem z tego dumna ^^

Jutro mam okropny sprawdzian z matmy, a ja co robię.? Siedzę na internecie...Ale nic nie ogarniam więc chyba mimowolnie sobie odpuściłam..Poprawię.! Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :D
Trudno nie mam czasu na dłuższego posta -.- Mam nadzieję, że w wakacje trochę częściej będę tu zaglądać :D

Wygrzebane - sprzed 2 lat.! :D

Pa.!
  xoxo

7 komentarzy:

  1. Z czego ten konkurs ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z religii :)
      żałuję, że nie z jakiegoś innego przedmiotu to by mi podwyższyło ocenę :D

      Usuń
  2. powodzenia na tym sprawdzianie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nie Ty ;o
    :D
    Też pewnie będę musiala poprawiać..życie:D
    m.♥

    OdpowiedzUsuń
  4. pacze, pacze i nie moge wypaczyć, że to Ty..... o__O
    powodzenia na sprawdzianieeee....!!!!!
    Pasek będzie? co ja głupia gadam, na pewno będzie.....
    no i widzimy sie w niedziele na konkursie! <3 więc Cya ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety pierwszy raz nie będę miała paska...

      Usuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)