sobota, 23 czerwca 2012

Już niedługo...

Hej.!

Nie było mnie tu dawno bo koniec roku za pasem więc miałam dużo nauki, poprawy itp. Teraz użeram się z projektem edukacyjnym, dokładniej z prezentacją. Miał być filmik ale niestety filmik nie chcą mi się zapisywać na dysku -.- także mój pierwotny plan nie wypalił. Będzie musiała wystarczyć prezentacja multimedialna w PowerPoincie.. Czuję niedosyt ale no trudno się mówi. No tylko najgorsze jest to, że nie mogę się do tego zupełnie zebrać... Prezentacja w poniedziałek. Imieniny w niedzielę. Jutro do południa będzie zamieszanie, a popołudniu już u babci gdzie nie będę miała możliwości.. więc spodziewam się, że będę ją robić w niedzielę w nocy. Mniejsza.

Dzisiaj Vika poprosiła mnie, żebym napisała na jej photoblogu posta ^^ To coś dla mnie nowego i trochę chyba wyszło nie tak jak powinno ale trudno się mówi :P  <link>

Niedługo zacznę planować bardziej szczegółowo wakacje. To już tak niedługo.! Powiem wam szczerze, że nie czuję, że się zbliżają wakacje. Ja bym mogła jeszcze chodzić do szkoły i by mi to nie przeszkadzało, szczególnie dlatego, że w wakacje mam utrudniony kontakt, z niektórymi osobami, a w szkole jest to prostsze wiadomo :)

Lecę jeszcze pouczyć się trochę na busuu.com i idę spać.!
  Dobranoc
      xoxo

4 komentarze:

  1. ja naszczescie juz nic nie musze poprawiac :)
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja projekt miałam już dawno zaliczony :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie czuję nadchodzących wakacji,a przecież został tydzień.Tak samo jak Ty większy kontakt z ludźmi mam w roku szkolnym,no ale trudno.Tych najważniejszych mam blisko:) U mnie w szkole 3 gimnazjum też robiły prezentacje. powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szczescie projekt wypadl w miare dobrze:) ciesze sie ze mamy to juz za soba^^ I nawet jeden filmik udalo sie puscic:)
    Ej..ja mam nadzieje ze w wakacje sie zobaczymy^^ M<3

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)