niedziela, 17 czerwca 2012

Festyn

Hej!

Właśnie wróciłam z festynu, który szkoły organizowała szkoła mojej siostry. Może ktoś kojarzy akcję 'Pola Nadziei' żonkile i te sprawy :) Moja siostra robiła gofry :D Byłam z Natalią i spędzając czas w kuchni z Karo i jej koleżankami nieźle się uśmiałyśmy, no i gofry za free ^^ Później sprzedawałyśmy za siostrę Natalii te gofery :D ale lubię się angażować w takie rzeczy, więc jest okej ^^ Ale szczerze powiedziawszy własnej roboty najlepsze :D No ale w sumie nie ważne. Chciałam sobie cyknąć fotkę ze Spongebobem i Dorą ale jakoś wyszło, że nie zrobiłam xd Ale jestem tak styrana, że masakra ale i tak mniej niż w piątek. Mieliśmy w szkole taki jakby  'Dzień Narodów', moja klasa miała Portugalię. Ale o tym opowiem może jak będę miała jakieś fotki :P

A teraz good night.!
    Lecę uczyć się polskiego i matmy...mam dwa sprawdziany, na które się jeszcze nie uczyłam a zależy od nich moja ocena na koniec roku..
     xoxo

5 komentarzy:

  1. no to fajny mialas dzien :D
    a ja sie nuudziłam ..
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja kojarze :o

    Hahaha ja całe 5 h STAŁAM czaisz ?! ;D

    Ale mam focie z człowiekiem gąbka i dziewczynka mutantem murzynem :P Wyszłam beznadziejnie z otwartym ry....twarzą -.- Ale jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. hehehe gofry najlepsze bo naszej roboty ; D
    fajnie było ^ ^ ; D
    na następny idziemy na pewno ;*
    Natalia ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahahahhahahahahaha tylko bys jadla darmowe gofry-.-
    a nauka to co ? xd
    M.♥

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)