poniedziałek, 25 czerwca 2012


Właśnie skończyłam prezentacje...jestem wykończona idę spać..

 dobranoc
    xoxo

sobota, 23 czerwca 2012

Już niedługo...

Hej.!

Nie było mnie tu dawno bo koniec roku za pasem więc miałam dużo nauki, poprawy itp. Teraz użeram się z projektem edukacyjnym, dokładniej z prezentacją. Miał być filmik ale niestety filmik nie chcą mi się zapisywać na dysku -.- także mój pierwotny plan nie wypalił. Będzie musiała wystarczyć prezentacja multimedialna w PowerPoincie.. Czuję niedosyt ale no trudno się mówi. No tylko najgorsze jest to, że nie mogę się do tego zupełnie zebrać... Prezentacja w poniedziałek. Imieniny w niedzielę. Jutro do południa będzie zamieszanie, a popołudniu już u babci gdzie nie będę miała możliwości.. więc spodziewam się, że będę ją robić w niedzielę w nocy. Mniejsza.

Dzisiaj Vika poprosiła mnie, żebym napisała na jej photoblogu posta ^^ To coś dla mnie nowego i trochę chyba wyszło nie tak jak powinno ale trudno się mówi :P  <link>

Niedługo zacznę planować bardziej szczegółowo wakacje. To już tak niedługo.! Powiem wam szczerze, że nie czuję, że się zbliżają wakacje. Ja bym mogła jeszcze chodzić do szkoły i by mi to nie przeszkadzało, szczególnie dlatego, że w wakacje mam utrudniony kontakt, z niektórymi osobami, a w szkole jest to prostsze wiadomo :)

Lecę jeszcze pouczyć się trochę na busuu.com i idę spać.!
  Dobranoc
      xoxo

niedziela, 17 czerwca 2012

Festyn

Hej!

Właśnie wróciłam z festynu, który szkoły organizowała szkoła mojej siostry. Może ktoś kojarzy akcję 'Pola Nadziei' żonkile i te sprawy :) Moja siostra robiła gofry :D Byłam z Natalią i spędzając czas w kuchni z Karo i jej koleżankami nieźle się uśmiałyśmy, no i gofry za free ^^ Później sprzedawałyśmy za siostrę Natalii te gofery :D ale lubię się angażować w takie rzeczy, więc jest okej ^^ Ale szczerze powiedziawszy własnej roboty najlepsze :D No ale w sumie nie ważne. Chciałam sobie cyknąć fotkę ze Spongebobem i Dorą ale jakoś wyszło, że nie zrobiłam xd Ale jestem tak styrana, że masakra ale i tak mniej niż w piątek. Mieliśmy w szkole taki jakby  'Dzień Narodów', moja klasa miała Portugalię. Ale o tym opowiem może jak będę miała jakieś fotki :P

A teraz good night.!
    Lecę uczyć się polskiego i matmy...mam dwa sprawdziany, na które się jeszcze nie uczyłam a zależy od nich moja ocena na koniec roku..
     xoxo

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Matma

Hej.!

Dzisiaj miałam w sumie udany dzień w szkole. Wpadło mi kilka pozytywnych ocen, dowiedziałam się, że dobrze napisałam dwa testy kompetencji. Ale najlepszym newsem tego dnia było to, że przeszłam do drugiego etapy konkursu.! Jestem z tego dumna ^^

Jutro mam okropny sprawdzian z matmy, a ja co robię.? Siedzę na internecie...Ale nic nie ogarniam więc chyba mimowolnie sobie odpuściłam..Poprawię.! Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :D
Trudno nie mam czasu na dłuższego posta -.- Mam nadzieję, że w wakacje trochę częściej będę tu zaglądać :D

Wygrzebane - sprzed 2 lat.! :D

Pa.!
  xoxo

sobota, 9 czerwca 2012


Już od kilku dni zbierałam się,(ale ciągle zapominałam) żeby wam podziękować za ponad 6000 odwiedzin i 21 obserwatorów.! Dla mnie to ogromne liczby ♥  Gdyby nie wy pewnie zrezygnowałabym po 5 miesiącach ale jestem tu nadal ^^  Z całego serca dziękuję wam za to, że jesteście ze mną już taki kawał czasu.! Ten blog jest nie tylko dla mnie samej ale i dla was.!

                                     
 Dziękuję.! ♥.!

Heart on pants


Pomyślałam, że może pokaże wam moje ostatnie odkrycie. Stronka z przeróżnymi DIY ^^ 
Na pierwsze pójdą spodnie z serduszkami na kolanach :D
Powiem wa, że ja już od dawna myślałam o czymś takim :) Może się odważę i zrobię takie ale zobaczymy :D 
To bardzo fajne urozmaicenie naszej dolnej części garderoby :D

1


A tu instrukcja :D Obrazkowa rzecz jasna :) 

4


Dobranoc.!   
     xoxo


Vein ran

Hej.!

Prawie minął długi weekend a ja nic kompletnie nie zrobiłam...Nic co zaplanowałam nie doszło do skutku.
Trochę jestem przytłoczona tym wszystkim. Niestety to moja wina, gdybym uczyła się od początku roku nie musiałabym teraz tego wszystkiego poprawiać. ;(

Ostatnimi dniami nie miałam żadnego pomysłu na siebie, na posta na nic. W środę byłam na balu gimnazjalnym. Jeszcze nie swoim :P Z każdej 2 klasy była jedna osoba w delegacji :D Momentami nawet dobrze się bawiłam :P Zasługa Asi♥, Pauliny i Magdy.! Wydaje mi się, że trzecioklasiści są bardzo zadowoleni.! To najważniejsze :D

Chciałabym napisać tu w końcu coś sensownego. Serio. Niestety jakoś wena mi nie dopisuje .

Nie mam pojęcia czemu podoba mi się to zdjęcie ♥

O czym chcielibyście poczytać albo co oglądać tutaj.? :D Potrzebuję waszych opinii ^^

xoxo