czwartek, 3 maja 2012

Za szybko

Hejka.!

Za moment zbieram się do uczenia bo przyszły tydzień mam nieźle zawalony a muszę jeszcze kupić sobie kilka drobiazgów na 18 siostry. Sukienkę kupiłam wczoraj ^^ Jestem nią zachwycona :P Trochę martwi mnie temat butów bo upatrzyłam sobie przepiękne ale oczywiście za duże i niestety nie nie będzie dostawy mniejszych...Także muszę jutro iść na miasto, zresztą tak jak prawie codziennie, popatrzeć może znajdę coś możliwego. Jeśli nie to będę musiała pojechać do Piotrkowa z siostrą. I chyba muszę zmienić nastawienie :)
Mniejsza o buty :P
Jak wam mija majówka.? Mi zdecydowanie za szybko.!

Zmykam na obiad a potem do nauki :P

Bye.!
   xoxo

3 komentarze:

  1. Ucz się Ucz <3
    A Majówka mija Fajnie :D
    Zapraszamy :D
    www.modowostylowo.blogspot.com
    * Jeżeli można poprosić o małą reklamę z naszym linkiem, do nowego Twojego postu byłybyśmy wdzięczne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zdecydowanie za szybko.! Też muszę iść na miasto...komunia i wesele się zbliża a no i jeszcze na lato coś kupić trzeba ;/ M.♥

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)