niedziela, 27 maja 2012

Wreszcie ślub..!

Hej.!

Przepraszam, że nie napisałam w piątek o tym jak poszła Tomaszowska Wiosna ale jakoś nie miałam sił. W czwartek jak wyszłam po 8 wróciłam przed 22 dopiero. Ogólnie cała impreza poszła chyba dobrze. Kilka wpadek miałyśmy ale mniejsza o to :D Ale od niektórych piosenek nie mogę się uwolnić :D I niekoniecznie tych co mi się bardzo podobały. Nawet patrzyłam te piosenki w sieci ale nie podobają mi się te wykonania. Te głosy, które wtedy słyszałam i tylko pasują. I to się tyczy także piosenek, takich jak np. Nie ma, nie ma ciebie  Kayah. Już wykonanie i głosy Kayah mi się nie podoba a od wykonania takiej Pauliny nie mogę się uwolnić.
Okazało się, że piątek zapowiadałyśmy na koncercie laureatów, także wtedy też nie byłam w szkole. Trochę byłam pozytywnie zaskoczona tym, że uczestnicy przyjeżdżali z różnych stron Polski. Była duża grupa osób z Elbląga. Byli z Kielc, Aleksandrowa Łódzkiego, Teresina, a z Warszawy przyjechał Piotrek Zubek. Jak ktoś oglądał Bitwę na Głosy to może kojarzy tego przesympatycznego 10 czy 11 letniego chłopca. :P

Wczoraj był Dzień Matki, który moja mama spędziła w pracy niestety..Na wieczór przyjechała moja kuzynka Ania zaprosić nas na swój ślub. Muszę na niego iść.! Nie miałam, żadnego wesela od 5 lat.! :D No ale zobaczymy co z tego wyjdzie bo mama coś niechętnie do tego podchodzi.

Denerwuje mnie tylko napis na kopercie... 'z osobą towarzyszącą' :d

Teraz siedzę nad angielskim i próbuję wymyślić jakieś opowiadanie :D

Papa.!
    xoxo

4 komentarze:

  1. Też bym chciała napisac to opowiadanie z angielskiego ale nie wiem czy zdążę ;x
    No i Cię nie było w szkole! To niesprawiedliwe! Ale mnie tam w piątek tez nie było;D
    No to szukamy osoby towarzyszącej;)A jak nie to ja zawsze chętna:) :D:D:D M.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie możesz wziąć na osobę towarzyszącą, hahaha ;* /A.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale miałąś fajnie, ja tez bym poszła na jakis slub...hmm..osoba towarzysząca?? moze byc jakis kolega ;D zreszta..nie musi byc osoba towarzysząca, jak nie chcesz xD ja bym sie chyba lepiej bawiła bez..no bo wez..jeszcze ci sie taki upije, czy coś ;) a jak cos , to nei pisze ze musi byc to chlopak, wiec chyba mozesz isc z M/ <3 haha c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby sama lepiej wiem o tym..bo nie spieszy mi się, żeby kogoś brać. Ale jeśli Karo będzie z kimś szła to nie będę miała się z kim bawić :d

      Usuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)