środa, 23 maja 2012

Tomaszowska Wiosna'12


Jak wspominałam jutro ma coś się dziać i jest to Tomaszowska Wiosna.! Z tego powodu również nie idę do szkoły.  :D Jeżeli ktoś nie wie Tomaszowska Wiosna jest to konkurs piosenki. Pisałam o nim (tu i tu) już w bodajże marcu. Wtedy byłam konferansjerką na eliminacjach do prawdziwego konkursu. Jutro prawdopodobnie będę robić to samo tyle, że o wiele dłużej... No i w sumie zastanawiam się jak to będzie zorganizowane bo nie będzie we Włókniarzu tylko O.K.Tkacz. Cieszę się, że mogę ponownie brać udział w tym wszystkim ^^ To z jednej strony świetna zabawa ale nie powiem, również męcząca.. Ale myślę, że to mi się przyda w rozwijaniu swojego warsztatu aktorskiego.
Co do aktorstwa..myślę, że może kiedyś opowiem wam dokładniej co kocham w nim. Co o tym myślicie.? Bo mam dosyć głębokie przemyślenia co do tego.

Jutro na pewno nie będę w stanie nic napisać bo zapowiada się, że  konkurs będzie trwał gdzieś do 20.! Już boję się jak będę zmęczona i jak w piątek wstanę do szkoły...No i zdałoby się dzisiaj pouczyć na piątek.!  :D

Z 18-stki Karo. Z siostrą i Wiktorią ♥

No właśnie jeśli chodzi o osiemnastkę to do tej pory nie znalazłam takiego zdjęcia w całej okazałości, które by mi się podobało na tyle aby tu wstawić. Mam nadzieję, ze jeśli Karo prześle sobie resztę fotek od swojej koleżanki, która robiła zdjęcia to coś się znajdzie.


I chcę podziękować moim kochanym przyjaciółkom, które mnie wspierają w prowadzeniu bloga. Bo niestety się rozleniwiłam i już od bardzo dawna nie piszę codziennie, a nawet co drugi dzień postów i one po już tych kilku dniach zawsze motywują mnie do tego abym napisała coś :) Myślę, że czasami gdyby nie Ala i Martyna nie byłoby, niektórych notek.! :D Aluś, Martynko dziękuję.! ♥.!

No to na dzisiaj chyba wystarczy :*

Papa.!
   xoxo

5 komentarzy:

  1. Patrycja <3 ;* zazdroszcze Ci jutra :D/ A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcie <3 , ejej. nie mów ze jutro tez tam idziesz :< I mysle ze opowiedzenie dokładniej o aktorstwie to dobry pomysł:) M.<33

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja śpiewałam na Tomaszowskiej:D
    nawet wyróżnienie dostałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no ładnie się nie chodzi do szkoły , pff ! :)
    I wiem, że z Martyną jesteśmy zajebiste i wgl , co Ty byś bez nas zrobiła :D <3 Kocham ;*

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)