czwartek, 31 maja 2012

Spontan

Hej.!

Jestem wykończona, chociaż cały dzień byłam pełna energii, aż mnie rozpierało.! Wczoraj uświadomiłam sobie, że muszę zrobić jakiś konkurs na zajęcia artystyczne -.- niestety jedyny konkurs, o którym pamiętałam to konkurs fotograficzny. Na moje nieszczęście siostra pojechała na wycieczkę i zabrała aparat.! Musiałam sobie poradzić aparatem w telefonie -.- niestety...Ale nie liczę na nic :D Zrobiłam to bo chcę mieć wyższą ocenę :D No tak i oczywiście konkurs jest do jutra.! Więc co zrobić, planowanie od rana jak i co sfotografować w Czerniewicach. Dla mnie to była jedyna możliwość :P Szczęście, akurat mój dziadek był w Tomaszowie to zawiózł nas, a no tak nie napisałam, że pojechałam z Martyną :P Pocykałyśmy fotek i czekałyśmy cierpliwie na autobus, ukradkiem spoglądając co jakiś czas na pewnych chłopaków xd oraz wyglądając jakiś moich znajomych :D Czekałyśmy, czekałyśmy, aż już było dużo po czasie, w którym miał przyjechać autobus, a Martyna ma autobus w Tomaszowie do domu za trochę ponad 30 min. Więc dzwonie do dziadka :P Całe szczęście wybrałam sobie miejsce, niedaleko gdzie mieszkają moi dziadkowie :P Chyba w rekordowym czasie przyjechałam stamtąd do Tomaszowa i ledwo Martyna zdążyła na autobus ale ważne, że zdążyła :D

Uwielbiam takie spontaniczne wypady :P I chyba muszę tak częściej robić bo te planowane z kilkudniowym wyprzedzeniem nie zawsze wypalają. Dobra bo was zanudzam :P







W tle widać Kościółek, który również fotografowałam na konkurs :PSpontan

Bay.!
     xoxo

3 komentarze:

  1. boze jak ja kocham Twoje wlosy *.* <3 najwazniejsze, ze Martyna zdazyla na ten autobus...:D / A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahhaha o boże Kocham Cię debilko♥!
    ej..nie to żeby coś...ale...oni byli śliczni.!
    O boże.. haha jedziemy tam jeszcze raz !
    Ej ale..widzisz na coś moje paczenie się trochę zdalo haha:D
    Piekne zdjęcia:*
    A i wiesz co..haha dziękuję , ze o mnie wspomniałas i że zapamiętałas haha;D♥ M.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo... moje wariatki♥ ;*
    jak na telefon, to świetne zdjęcia, serio xD a Ty pozy i wygląd modelki ;D

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)