czwartek, 17 maja 2012

Po osiemnastkowo

Hej.!

Przepraszam, że mnie tak długo nie było ale mam taki nawał nauki, a może to po prostu lenistwo.? Nie wiem. Wiem, że za każdym razem gdy wchodziłam na komputer i chciałam coś tu napisać albo brakowało mi weny albo czasu albo jeszcze Bóg wie czego.
Chciałabym wam pokazać zdjęcia z 18-stki siostry ale niestety na swoim aparacie niczego nie mam. Fotki robił mój kuzyn i koleżanka Karo - Martyna :) Także czekamy aż nam dostarczą. Mam nadzieję, że od kuzyna uda się już w niedzielę gdy spotkamy się na komunii kuzynki :P A od Martyny to nie wiem. Ale te będą na pewno  o milion lepszej jakości.! ^^ Dlatego już się nie mogę doczekać.! Cóż ja mogę wam opowiedzieć o tej imprezie. Właściwie nic bo królowała Karo i to był jej dzień, to ona szalała na parkiecie i robiła przedziwne miny na widok prezentów :P Właśnie o prezentach też mogłabym pisać ale myślę, że nie powinnam xd Ale chyba mogę wspomnieć, że dostała swoją wymarzoną kamerę, o której paplała od ponad pół roku, jak nie więcej :D

Jak na razie żyję tylko realiami szkolnymi bo mam okropną sytuację . Jeszcze nigdy tak źle nie było więc skupiam się na poprawach i bieżących testach itp. Z drugiej strony nie wiem jak to zrobiłam, że akurat dzisiaj udało mi się zebrać do napisania postu. :P Miałam dzisiaj do zrobienia masę rzeczy :P Kartkówka z gramatyki, kartkówka z niemieckiego, poprawa sprawdzianu z matmy, nauczyć się 4 tematów z historii, napisać wypracowanie z niemieckiego, napisać referat z WOS-u, który zajął mi 3 strony A4, i uzupełnić zeszyt z WOS-u. I pośród tego wszystkiego znalazłam czas na notkę :P Nie mam pojęcia o co tu chodzi :)

Dobra może nie będę was zanudzać tą szkołą :) Ale aktualnie tylko o tym bym pisała xd Ha.! Może dlatego nie mogłam się zebrać, bo wiedziałam, że będę paplać o szkole.! :D Jestem genialna :P haha xd

Okey, zdjęć akurat nie mam żadnych na komputerze niestety, a jest późno i nie chce mi się zgrywać :)

Co myślicie o tym, żebym zrobiła kilka notek z serii kreatywnych, żeby się po jednej codziennie publikowały na wszelki wypadek gdybym nie mogła właśnie zebrać myśli .? ;>

Lecę.! Dobranoc.!
    xoxo

2 komentarze:

  1. też bym sobie poszła na 18 ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę , ze to dobry pomysł kochana ;D , Sama nie moge się doczekać tych zdjęć ^^ Oby jak najszybciej:D M.♥

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)