środa, 23 maja 2012

Komunia

Hej.!

Dopiero dzisiaj znalazłam wolną chwilę, żeby tu coś napisać. W niedzielę miałam komunię kuzynki ^^ Uwielbiam rodzinne imprezki :D No i poznałam taką no jakby 'kuzynkę' ale właściwie nie wiem czy mogę ją tak nazwać :D Lenka to taki słodziak, ma może ze 2 latka ^^ I chyba nigdy nie widziałam tak spokojnego i grzecznego dziecka :P I te wielkie niebieskie oczyska.! Dobra w sumie to nie ważne, ale musicie wiedzieć, że przepadam za dziećmi!

Z góry przepraszam za jakość ale niestety na samym początku Komunii aparat mi się rozładował -.- i miałyśmy do dyspozycji tylko kamerę...Ale mi to nie przeszkadza, jestem zdania, że nie ważne jakie ale ważne, że w ogóle.! :P


 Z Karo i Wiktorią ^^ Ech...pamiętam jeszcze jaka była na mojej komunii :P  
Taka malutka 3-latka, a teraz proszę.! :)

 

 




Haha inaczej zaplanowałam ten post :P Miał być o tym co będzie jutro ale chyba zrobię oddzielny post.! :D

3 komentarze:

  1. Cudowne zdjęcia i ubrania xd :) M<3

    OdpowiedzUsuń
  2. oo......pięknee..a to z truskawką najlepsze!!!! moje pięknosci ;** <33

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)