sobota, 5 maja 2012

Hej.!

Dzisiaj dla mnie jest idealna pogoda .! Kocham gdy jest ciepło ale nie za gorąco i do tego orzeźwiający wiaterek ^^ Niestety nie miałam okazji pobyć dłużej na powietrzu.
Moja siostra obchodzi dzisiaj swoje 18 urodziny.! Ciągle nie mogę uwierzyć, że jest już dorosła :D hahha xd Czasami zachowuje się tak, że mam wrażenie, że to ja jestem starsza :P Właśnie za kilka minut przyjedzie mój dziadek po nas. Jutro jest mini imprezka urodzinowa dla siostry w gronie rodzinnym :D
Lece bo muszę się szykować.! :)

Pa.!
   xoox

6 komentarzy:

  1. u mnie dzis nie bylo ladnie padalo itp;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłej zabawy! Choć już jest chyba za późno ;)
    Obserwuję i mam nadzieję, że Ty także dołączysz do grona moich obserwatorów? :)
    Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm... też uwielbiam tą pogodę :) E tam, 18 lat, to jeszcze nie dorosłość. Ona się zaczyna dopiero wtedy, kiedy człowiek potrafi sam o siebie zadbać i się utrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeej..jak pomysle ze mnie tez juz niedługo to czeka.....oj, wole o tym nie myslecz, wole cieszyc sie tą 16tką ;p a co siostrze kupiłaś? bo kiedys pisałaś o plycie Seleny, a ostatnio jak byłam w empiku to widziałam kilka..;p <3

    OdpowiedzUsuń
  5. no proszę, Tomaszów :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już się u Ciebie zadomowiłam,zapraszam również do siebie:
    http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/

    Zachęcam również do wzięcia udziału w moim pierwszym rozdaniu:)

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)