środa, 11 kwietnia 2012

Wyczerpana psychicznie

Hej.!
Dawno mnie tu nie było. Przepraszam. Niestety mam urwanie głowy w szkole, a w święta byłam u babci gdzie nie mam dostępu do internetu więc zrozumcie :)
Mogłam dodać coś wczoraj, ale ostatnio może też trochę przez nawał tej nauki mam zły humor, ciągle narzekam i w ogóle. Może w szkole tego nie widać ale jak wracam do domu zastanawiam się czy jestem w ogóle komuś potrzebna, czy ktoś się mną przejmuje i czemu osoby, na których mi zależało mnie krzywdzą. Chociaż...pewnie nieświadomie, bo skąd ma wiedzieć, że mnie to rani.? Wszystko mnie przygnębia. Wiem każdy ma gorsze dni, ale ja wiem jak one u mnie wyglądają to coś głębszego i chyba będę musiała zaradzić temu u środka..Zresztą nie będę was zamęczać moimi wewnętrznymi przemyśleniami. Męczy mnie już ta szkoła bo uczę się. Wiem pewnie za mało. Nic nie poradzę, że jestem leniwa. Mimo, że myślę, że jakaś  kartkówka czy coś dobrze mi poszła zawsze dostaję ocenę, która mnie nie zadowala. Ale mniejsza.

Jak myślicie z czego zrobione są te rzeźby.? :D


thumbs doskonaly przyklad kreatywnego recyklingu 001 Doskonały przykład kreatywnego recyklingu starych płyt CD

thumbs doskonaly przyklad kreatywnego recyklingu 002 Doskonały przykład kreatywnego recyklingu starych płyt CD

thumbs doskonaly przyklad kreatywnego recyklingu 005 Doskonały przykład kreatywnego recyklingu starych płyt CD

thumbs doskonaly przyklad kreatywnego recyklingu 008 Doskonały przykład kreatywnego recyklingu starych płyt CD

Wpadł ktoś, że z płyt CD.? :P

Dzisiaj na zajęciach technicznych pan wspominał coś o płytach CD w innych kształtach niż okrągłe i to mnie trochę zainspirowało, żeby coś takiego znaleźć, ale trafiłam na - rzeźby ze starych płyt CD :)

Baju .!
   xoxo



EDIT: Pozdrowienia dla Malinki :* 

5 komentarzy:

  1. A ja to liczylam na pozdrowienia ; (

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku myślałam o szkle, w ogóle nie wpadłam na to że to płyty CD !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł ;)
    M.♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez mam non stop doł, wic sie nie przejmuj ;**
    i TAK jestes potrzebna i TAK ...ja sie przejmuje..i wielewiele innych osób ;P
    nie miałam zielonego pojecia z czego to jest..a jak zobaczyłam ze z Cd....to znów rzuciło mi sie to, co zawsze wymawiamczytajac Twojego bloga, czyli "Wooow...komuś musiało sie nudzić " ..."woow..to jest cudowne..."....."woow...czego to ludzie nie wymyslą"
    ojj..Pati..ty to jak coś wygrzebiesz..hahahha ;D

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)