poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Terapia

Hej.!

Od piątku męczy mnie taki kaszel, że masakra...już mnie tak boli gardło..W szkole czułam się źle, więc mama zwolniła mnie z 2,5 lekcji. Z jednej strony fajnie ale z drugiej nie bo będę musiała zaliczać sprawdzian z całego roku z fizyki -.-
Właśnie siedzę z maseczką na twarzy i zastanawiam się co robić... Zauważyłam ostatnio, że mam bardzo wysuszoną cerę. Macie może jakieś sprawdzone i skuteczne  kremy czy coś takiego na suchą skórę twarzy.?

Od jutra są egzaminy gimnazjalne więc mamy wolne ^^ Jednak idę jutro z dziewczynami, z którymi robię projekt edukacyjny na taką chyba Terapię Zajęciową czy coś takiego. Naszym zadaniem z tego co wiem będzie pomaganie dzieciom do 20 roku życia, które chorują na niedorozwój mózgu lub na zespół downa w pracach manualnych. Właściwie cieszę się na to spotkanie. Myślę, że to  mnie umocni. Zobaczymy jutro :)

Idę po gorącą herbatkę i wskakuję pod kołdrę z książką w ręku :P

Aaa i jeszcze jedno :P

 Życzę powodzenia wszystkim trzecioklasistom.!

 Pa.!
   xoxo


4 komentarze:

  1. Kuruj sie Misiek ;**
    P.

    OdpowiedzUsuń
  2. aaah . Było cudownie.! I tak tam wrócimy jeszcze duzo razy, wiem to :D
    Ej..JARUŚ ♥. hahahahha :D Dobra, nie będę Cię wkurzać haha :D^^ M . ♥

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)