poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Street Art

Miałam dzisiaj sprawdzian z matmy, który mi poszedł kiepsko. Nienawidzę gdy się długo uczę a potem i tak to jest na marne..bo albo zrobię coś źle albo tak jak dzisiaj zabraknie mi czasu..
Mniejsza.
Nie mam na razie jakoś weny na posta. Szkoda. Ale dodam coś z tych kreatywnych. :) Nie nudzi wam się to.? :P
 Street art Australii :P

thumbs street art australia 001 Najlepszy street art w Australii

thumbs street art australia 003 Najlepszy street art w Australii

thumbs street art australia 005 Najlepszy street art w Australii

thumbs street art australia 008 Najlepszy street art w Australii



thumbs street art australia 011 Najlepszy street art w Australii


Doznałam właśnie szoku ^^ ale pozytywnego szoku.! Jakoś chyba ostatnio nie zwracałam uwagi na liczbę wejść na bloga bo zupełnie nie zauważyłam kiedy liczba przekroczyła 5000.! hahha :P Dziękuję z całego serca ♥.!

Mam plan zrobić kategorie na blogu ale nie wiem czy uda mi się do tego zabrać dzisiaj..

xoxo


5 komentarzy:

  1. U mnie z angielskim poszło jak Ci z matmą. Uczyłam się sporo czasu,a poszło kiepsko:(.
    Taki Street Art mógłby zastąpić u nas wszystkie wulgaryzmy zapisane na blokach bądź uliczkach.
    No ale to raczej niemożliwe w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  2. Tomaszowie nigdzie;p mozna pomarzyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ;o Świetne to. Street art *.* Też bym chciała, żeby w tomaszowie cos takiego było haha ;)
    ps. sprawdzian z matmy też mi źle poszedł -.-
    M.♥

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)