niedziela, 1 kwietnia 2012

Prima Aprilis

Hej. 
Dzisiaj mam zły humor, choć dzień spędziłam miło z siostrą na miganiu się od nauki :) 
Z racji, że jest Prima Aprilis wygrzebałam dla was kilka dowcipy zrobione na większą skalę, np. przez stacje telewizyjne :P 


Zmiana wartości liczby PI w Alabamie w USA.
W 1998 roku magazyn New Mexicans for Science and Reason opublikował artykuł, w którym naukowiec Mark Boslough twierdził, że władze w Alabamie przegłosowały zmianę wartości liczby PI.

Makaronowe drzewa.
Stacja telewizyjna BBC w roku 1957 wyemitowała w programie Panorama słynny program o drzewach, które były zrobione ze Spaghetti. Cała afera oczywiście odbywała się we Włoszech. Winowajcą zamieszania był rzekomo nieznany pestycyd. Wiele ludzi dzwoniło po tym programie do stacji BBC z pytaniami jak oni mogą wyhodować podobne drzewo.


W 1998 roku Burger King puścił w USA Today na Prima Aprilis reklamę nowych leworęcznych hamburgerów, które kapią keczupem we właściwy sposób. Wiele osób nabrało się i hamburgery praworęczne.

W 2008 roku w Brigham Young University, ogłoszono że ostatni z internatów zostanie zburzony poprzez implozję. Akcja została zaplanowana na pierwszego kwietnia (Prima Aprilis). Setki uczniów przyszło aby zobaczyć co się wydarzy. Jak się łatwo domyślić, czekali, czekali aż sobie poszli …

W 1965 roku stacja telewizyjna BBC, rzekomo testowała nową telewizję. Potrafiła ona podobno przesyłać zapachy. Co ciekawe wielu ludzi dzwoniło do stacji BBC, twierdząc że w rzeczy samej nowy wynalazek działa. Dowcip powtórzono w 2007 roku.

Dieta na wodzie z kranu.
 W 2004 roku poranny program GMTV z Wielkiej Brytanii zaprezentował nowatorską dietę opartą o wodę z kranu. Opisano przykład osoby, która stosowała taką dietę i schudła już ponad 8 kilo w ciągu miesiąca. Wystarczy zamontować specjalny 3ci kran w zlewie i gotowe. Po programie telewizja zanotowała 10 tys. zgłoszeń o udzielenie informacji, gdzie można kupić reklamowany kran


W 2005 roku NASA opublikowała zdjęcia szokującego odkrycia, była nim woda na Marsie. Jakie wielkie było jednak zdziwienie ludzi, kiedy po wejściu na stronę jedyne co zobaczyli to szklankę wody na batonie Mars.


A wy jakie dowcipy prima aprilis'owe macie za sobą.? Ja w sumie żadnych :)
Bye.! 
  xoxo



9 komentarzy:

  1. ja napisałam na fejsie że przenoszę się do warszawy a moja koleżanka zmieniła status na w zwiąku hahahah

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nikogo wczoraj nie oszukałam i nikt mnie nie oszukał. ;) Pełna kulturka.
    Może masz ochotę zaobserwować się nawzajem? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie udało się parę dowcipów, ale wkręciłam się tylko raz :D
    Zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie Ania wkręciła... hahahha ja to w sumie jestem dobra , że jej uwierzyłam ale okej :D Coś tam , że nie idziemy do kosciola, bo się nie idzie. Nikt nie może mówić do mnie z rana .! haha :D A ja nikogo nie wkręcałam :D xd haha M. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wkręcałam wszystkich chłopków że jestem w nich zakochana po uszy xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Nienawidzę prima aprilis. Zawsze ktoś mnie wkręca xd

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja nie robiłam psikusów :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)